Palkitut sähköautot markkinoiden houkuttelevimpaan hintaan yksityisleasingillä – IONIQ 6 Premium alk. 495 €/kk

Report this content

Uudistunut Hyundai Go! -yksityisleasing on riskitön ja edullinen tapa päästä kiinni sähköautoiluun. Palvelun sisältö on myös poikkeuksellisen laaja.

Uusi Hyundai Go! -yksityisleasing tarjoaa riskittömän ja houkuttelevasti hinnoitellun tavan siirtyä sähköautoilijaksi. Palvelun kautta onnistuu minkä tahansa Hyundai-mallin pitkäaikainen vuokraaminen ilman riskiä auton jälleenmyyntiarvosta.

Hyundai Go! -yksityisleasing on niin sanottu aito leasingtuote, jossa auton käytöstä maksetaan kiinteää kuukausihintaa sovitun mittaisen kauden ajan. Autosta ei makseta käsirahaa tai suurempaa viimeistä erää, ja sopimuskauden päättyessä auto palautetaan leasingyhtiölle, joka vastaa auton jälleenmyyntiarvosta.

Uusi Hyundai Go! -palvelu on toteutettu maailman johtaviin huoltoleasingyhtiöihin kuuluvan Arvalin kanssa. Yhteistyö globaalin toimijan kanssa on mahdollistanut sen, että suomalaiskuluttaja pääsee hyödyntämään niin sanotusti suuren tukkuostajan hinnoittelun.

Leasingsopimusten kattavuudessa on paljon eroja, mutta Hyundai Go!:n suunnittelun lähtökohtana on ollut tarjota autoilijalle mahdollisimman kattava palvelusisältö.

Hyundai Go! -yksityisleasingin hinta pitää sisällään aina:

• Auton käyttö, ei riskiä jäännösarvosta
  • Määräaikaishuollot
  • Tekniset korjaukset
  • Kesä- ja talvirenkaat
  • Renkaiden kausivaihdot ja -säilytys
  • 24/7 tiepalvelu
  • Katsastukset
  • Mobiilisovellus itsepalveluun

Lisämaksusta palvelun kuukausihintaan on mahdollista lisätä esimerkiksi vakuutukset.

– ­Teimme Hyundai Go! -yksityisleasingpalvelua suunnitellessa laajan kilpailijavertailun, ja kaikkien kolmen sähköautomme hinnat ovat vastaavia kilpailevia tuotteita huomattavan paljon edullisemmat. Olemme todella innoissamme, että saimme hinnoiteltua leasingautot näin houkutteleviksi, Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka sanoo.

Hyundai Kona Electric Comfort 65 kWh -mallin hinnat alkavat 414 eurosta kuukaudessa, IONIQ 5 Style 77 kWh:n 515 eurosta kuukaudessa ja IONIQ 6 Premium 77 kWh:n 495 eurosta kuukaudessa.

Edulliset lisäkilometrit

Hyundai Go! -yksityisleasingissä suuremmatkaan vuotuiset ajomäärät eivät korota kuukausihintaa merkittävästi. Esimerkiksi Vuoden Auto Suomessa 2024 -voiton kunniaksi luodun huippuvarustellun Kona Electric 65 kWh Premium Award Edition -mallin alkaen hinta nousee vain 47,10 eurolla kuukaudessa, kun vuotuinen ajomäärä tuplataan 20 000 kilometriin.

Hintaesimerkki: KONA Electric 65 kWh Premium Award Edition -malli Hyundai Go! -yksityisleasingillä

km/vuosi 36 kk sopimus 48 kk sopimus
10 000 km    alk. 504,97 €/kk    alk. 468,99 €/kk
15 000 km    alk. 529,16 €/kk    alk. 492,40 €/kk
20 000 km    alk. 552,23 €/kk    alk. 516,09 €/kk
30 000 km    alk. 599,52 €/kk    alk. 571,42 €/kk

– Poikkeuksellisen kilpailukykyiset leasinghintamme ovat olleet mahdollisia, sillä tuotteemme pitävät hyvin arvonsa. Autojen arvonkehitys on puhututtanut viime vuosina paljon, mutta olemme halunneet pitää hinnoittelumme johdonmukaisena ja helposti ennakoitavana, ilman ylimääräistä poukkoilua. Nyt tämä kantaa hedelmää. Lisäksi Hyundain automallit ovat teknisesti huippuedistyksellisiä ja kestäviä, mikä vaikuttaa myös positiivisesti leasingyhtiön tekemiin laskelmiin, Kurikka kertoo.

Hyundai Go! -yksityisleasingin markkinoinnissa kärkituotteina käytettävien Kona Electricin, IONIQ 5:n ja IONIQ 6:n saatavuus on hyvä, ja oman auton saa tyypillisesti muutamassa viikossa ajoon.

Tutustu yksityisleasingiin tarkemmin.

Saara Vainio