Suorituskykyä ja teknisiä innovaatioita: Hyundai Paris Motor Show’ssa

• Hyundain seuraava erittäin suorituskykyinen malli, uusi i30 Fastback N, saa maailman ensi-iltansa
  • Hyundai i30 N ’N Option’ -tutkielma laajentaa tehokasta N-perhettä yhdessä N Line -malliston kanssa
  • Innovatiivista tulevaisuuden liikkumista edustavat täyssähköinen Hyundai Kona electric ja polttokennoauto Hyundai Nexo

Hyundai esittelee Paris Motor Show 2018:ssa uusimmat mallinsa ja suunnitelmansa Hyundai Motor Studio Paris -konseptilla, joka koostuu tulevaisuuden liikkumisen, huippusuorituskyvyn ja muotoilun teema-alueista. Pariisissa saa maailman ensi-iltansa uusi Hyundai i30 Fastback N, joka on Hyundai Motorin järjestyksessään toinen, erittäin suorituskykyinen N-malli Euroopassa. Tämä C-segmentin ensimmäinen viisiovinen coupe on samaan aikaan hienostunut, elegantti ja todistetusti hauska ajettava. Toinen kohokohta Hyundain osastolla on i30 N -malliin yhdistetyn ’N Option’ -tutkielman ensiesittely, joka tarjoaa uusia urheilullisia personoimismahdollisuuksia Hyundai-omistajille. ’N Option’ ja uusi i30 N Line -varustelu tarjoavat laajat mahdollisuudet maustaa suosittua i30-mallia vieläkin tyylikkäämmäksi ja suorituskykyisemmäksi. Tulevaisuuden liikkumisen teema-alueella Hyundai esittelee innovatiivisuuttaan täysin uuden täyssähköisen Hyundai Kona electricin ja polttokennoauto Hyundai Nexon voimin.

- Tänä vuonna haluamme esitellä Pariisin autonäyttelyssä, millainen brändimme on tulevaisuudessa. Hyundain peruspilarit ovat laatu, kehittyminen ja suorituskyky. Kasvava N-mallistomme vetoaa vahvasti tunteisiin, kertoo Hyundai Motor Europen tuote- ja markkinointijohtaja Andreas-Christoph Hofmann. - Lisäksi haluamme laajalla ekoautomallistollamme korostaa johtavaa asemaamme tulevaisuuden liikkumisen kehittäjänä. Sarjatuotannossa olevat Hyundai Kona electric ja Hyundai Nexo osoittavat, että tarjoamme asiakkaille jo nyt mahdollisuuden tulevaisuuden liikkumiseen.

Hyundain tulevaisuuden muotoilusuunta: Le Fil Rouge

Le Fil Rouge -konseptiauto esittelee Pariisin autonäyttelyssä Hyundain tulevaisuuden muotoilun suunnan. Le Fil Rouge -konseptiauto antaa suuntaa yhtiön muotoilun tulevaisuuden aistikkaan urheilullisesta tyylistä ja luo perustan kaikkien tulevien sarjatuotantomallien muotoilulle. Konseptiautossa esitellään myös Hyundain älykäs kojelauta, jossa yhdistyvät modernit teknologiat kuten esineiden internet (IoT) ja edistyksellinen ääniohjaus (AI). Älykäs kojelauta sisältää myös Hyundai Wellness Care -järjestelmän, jonka tavoitteena on minimoida kuljettajan stressitasoa istuimeen ja ohjauspyörään sijoitettuja sensoreita hyödyntäen.

Lainaukset

Andreas-Christoph Hofmann, tuote- ja markkinointijohtaja, Hyundai Motor Europe
Tarjoamme asiakkaille jo nyt mahdollisuuden tulevaisuuden liikkumiseen.
Andreas-Christoph Hofmann, tuote- ja markkinointijohtaja, Hyundai Motor Europe