Suosittu Hyundai i30 -mallisto uudistui ja sai hinnat

• Suomen i30-mallisto uudistui: parempaa varustelua kaikkiin varustetasoihin
  • Hyundai i30 -mallisto on suunniteltu, kehitetty ja testattu Euroopassa

Lisää mukavuutta, uutta ulkoasuun

Hyundai i30 -mallisto saa uuden tietoviihdejärjestelmän, johon kuuluvat kahdeksan tuuman värikosketusnäyttö sekä Apple CarPlay ja Android Auto -valmiudet. Järjestelmää voi hallinnoida kosketusnäytön ja painikkeiden lisäksi ohjauspyörän painikkeista tai ääniohjauksella, mikä auttaa kuljettajaa keskittymään liikenteeseen.

Malliston ulkoasu yhdenmukaistuu i30 Hatchbackin ja i30 Wagonin uudistuessa etuosastaan, johon päivitetään Hyundai i30 Fastbackista tuttu keula. Hyundai i30 Hatchback ja i30 Wagon saavat myös kaksi uutta ulkovärivaihtoehtoa, jotka ovat Stellar Blue ja Olivine Grey.

- Hyundai i30 -mallisto on Euroopassa yksi suosituimmista malleistamme, kertoo Hyundai Motor Europen markkinointi- ja tuotejohtaja Andreas-Christoph Hofmann. - Tavoitteenamme on olla Euroopassa aasialaisten autobrändien ykkönen vuoteen 2021 mennessä. Tavoitteen saavuttamiseksi emme panosta pelkästään huipputeknologioihin, joista esimerkkeinä ovat täyssähköinen Kona electric ja vetykäyttöinen Nexo, vaan pyrimme myös jatkuvasti kehittämään parhaiten myyviä mallejamme asiakkaidemme tarpeiden täyttämiseksi.

Hyundai i30 -mallisto sai myös uudistetun moottorivalikoiman. Malliston bensiinimoottorit on nyt varustettu hiukkassuodattimella. Myöhemmin Suomen mallistoon tulevat uudelleenkehitetyt nelisylinteriset ja aiempaakin polttoainetaloudellisemmat Smartstream 1,6 l -dieselmoottorit. Kaikki i30-malliston moottorit täyttävät Euro 6d Temp -päästöstandardit.

Suomen i30-mallisto uudistui

Suosittu Hyundai i30 -mallisto uudistui myös Suomen markkinoilla.

- Uudistimme Suomen Hyundai i30 -mallistoa asiakkailtamme ja jälleenmyyjiltämme saadun palautteen perusteella. Omiin mieltymyksiin sopivan kokonaisuuden voi nyt räätälöidä helposti eri varustetasoista, moottorivaihtoehdoista ja lisävarusteista, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka.

Fresh-varustetaso päivitettiin turboahdetuilla manuaalivaihteisilla 120 hv 1.0 T-GDI ja 140 hv 1.4 T-GDI suorasuihkutusbensiinimoottorivaihtoehdoilla ja jo Comfort-varustetasoon on nyt saatavilla Smart Key -avaimeton lukitus- ja käynnistysjärjestelmä. Kahdeksan tuuman värikosketusnäyttö korvaa aiemman viiden tuuman mustavalkonäytön tietoviihdejärjestelmänä Comfort-varustelussa ja se on saatavilla myös Fresh-varustetasoon lisävarusteena. Fresh-varustetasosta alkaen vakiovarusteluun kuuluvat mm. automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä, kaistallapitoavustin, kaukovaloautomatiikka, vakionopeudensäädin sekä pysäköintitutka.

- Hyundai i30 -malliston saatavuustilanne on nyt erittäin hyvä. Uudet Hyundai i30 -mallit ovat koeajettavissa jälleenmyyjillämme ympäri Suomen, Kurikka lupaa.

Suunniteltu, kehitetty ja testattu Euroopassa

Hyundain i30-perheeseen kuuluvat i30 Hatchback, farmarimalli i30 Wagon, elegantti i30 Fastback ja sporttinen i30 N. Mallisto tarjoaa uusimmat SmartSense-turvallisuusvarusteet, ajatonta muotoilua, taloudellisuutta ja tehokkuutta. Hyundai i30 on toiseksi suosituin Hyundai-malli Suomessa. Hyundai i30-malliston laajeneminen näkyy myös Suomen henkilöautojen ensirekisteröintitilastossa, jossa i30 on kasvattanut myyntiään alkuvuoden aikana edelliseen vuoteen verrattuna peräti 120,3 %. Hyundai myöntää koko mallistolleen markkinoiden parhaan seitsemän vuoden takuun ilman kilometrirajaa.

Hyundai i30 -malliston tuorein tulokas, i30 Fastback N, saa ensi-iltansa Pariisin autonäyttelyssä lokakuussa 2018. Myöhemmin saataville tulee myös uusi N Line -mallisto, jossa on i30 N -mallista tuttuja visuaalisia yksityiskohtia sekä auton sisä- että ulkopuolella. N Line -mallistossa on myös N-malliston teknisiä ratkaisuja, kuten jousitus, jarrut ja moottorin vaste, jotka on maustettu antamaan autolle lisäpotkua tavalliseen viisioviseen i30-malliin verrattuna. Ensimmäisenä N Line –varustelu esitellään i30 Hatchback -mallissa.

Hyundai i30 -malliston hinnat alk.

Fresh-varustetaso 19 790 euroa
Comfort-varustetaso 22 390 euroa
Style-varustetaso 26 990 euroa 1.4 T-GDI moottorilla
+ paikkakuntakohtaiset toimituskulut

Lainaukset

Hyundai i30 -mallisto on Euroopassa yksi suosituimmista malleistamme. Tavoitteenamme on olla Euroopassa aasialaisten autobrändien ykkönen vuoteen 2021 mennessä. Tavoitteen saavuttamiseksi emme panosta pelkästään huipputeknologioihin, joista esimerkkeinä ovat täyssähköinen Kona electric ja vetykäyttöinen Nexo, vaan pyrimme myös jatkuvasti kehittämään parhaiten myyviä mallejamme asiakkaidemme tarpeiden täyttämiseksi.
Andreas-Christoph Hofmann, markkinointi- ja tuotejohtaja, Hyundai Motor Europe
Uudistimme Suomen Hyundai i30 -mallistoa asiakkailtamme ja jälleenmyyjiltämme saadun palautteen perusteella. Omiin mieltymyksiin sopivan kokonaisuuden voi nyt räätälöidä helposti eri varustetasoista, moottorivaihtoehdoista ja lisävarusteista.
Esa Kurikka, toimitusjohtaja, Hyundai Motor Finland
Hyundai i30 -malliston saatavuustilanne on nyt erittäin hyvä. Uudet Hyundai i30 -mallit ovat koeajettavissa jälleenmyyjillämme ympäri Suomen.
Esa Kurikka, toimitusjohtaja, Hyundai Motor Finland