Täysin uusi Hyundai i20 esittelee uuden muotoilun

• Ensimmäinen kurkistus täysin uudesta Hyundai i20 -mallista paljastaa täysin uuden muotoilun.
  • Hyundai i20 on Euroopassa ensimmäinen sarjatuotantoauto, joka ilmentää Hyundain uutta aistikkaan urheilullista muotokieltä. Merkin uuden muotoilun suunta esiteltiin Geneven autonäyttelyssä Le Fil Rouge -konseptiautossa keväällä 2018.
  • Täysin uusi Hyundai i20 saa maailman ensi-iltansa Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä maaliskuun alussa.

Ensimmäinen kurkistus täysin uuteen Hyundai i20 -malliin kertoo, että suomalaisten suosikki-Hyundai saa täysin uuden ulkoasun. Hyundai i20 kantaa ensimmäisenä sarjatuotantomallina Euroopassa Hyundain uutta aistikkaan urheilullista muotokieltä.

Hyundain uusi muotokieli perustuu neljän peruselementin tasapainoon: mittasuhteisiin, arkkitehtuuriin, muotoiluun ja tekniikkaan. Uuden muotoilun suunnan tarkoituksena on tehdä uusista Hyundai-autoista kauniita, luoda tunnearvoa ja antaa niille oma erottuva ilmeensä.

Ensimmäisten luonnosten perusteella täysin uusi Hyundai i20 antaa aiempaa urheilullisemman vaikutelman. Cascading grille -etusäleikkö jatkuu vaakasuuntaisina linjoina keulan sivuille, mikä antaa autolle leveän ja matalan ilmeen. Auton ainutlaatuinen valodesign alleviivaa uutuusmallin leveyttä ja asennetta. Uuden i20:n sivuprofiilin voimakas linja korostaa mittasuhteita ja ketteryyttä. Auton takaosa on viimeistelty vaakasuuntaisella takavalolla, joka on kytketty saumattomasti takalasiin. Myös sisätilojen muotoilu uudistuu tunnistettavaksi tyyliksi. Sisätiloihin on tuotu uutta esteettistä tyylikkyyttä uudella suurella digitaalisella mittaristolla.

Täysin uusi Hyundai i20 saa maailman ensi-iltansa Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa 2020.

Pikafaktat

Täysin uusi Hyundai i20 saa maailman ensi-iltansa Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä maaliskuussa. #Hyundai
Tweettaa
Hyundai i20 kantaa ensimmäisenä sarjatuotantomallina Euroopassa Hyundain uutta aistikkaan urheilullista muotokieltä. #Hyundai