Tulossa uusi sähköisempi Hyundai Santa Fe

• Ensimmäinen uudesta Santa Festä julkaistu kuva paljastaa Hyundain ikonisen SUV-mallin ylellisyyttä korostavaa suunnittelua
  • Santa Fe -mallisto täydentyy lähitulevaisuudessa hybridi- ja ladattava hybridi -voimalinjoilla
  • Uusi Santa Fe on Euroopan ensimmäinen Hyundai-malli, joka perustuu täysin uuden kolmannen polven modulaariseen pohjalevyyn

Hyundai on julkaissut ensimmäisen kuvan uudesta Santa Fe -mallista. Hyundain pisimpään markkinoilla ollut malli, lippulaiva Santa Fe, on tyylikäs ja karismaattinen sekä ulkoa että sisältä. Ensikurkistus paljastaa uusia ominaisuuksia, kuten päiväajovalot yhdistävän leveän etusäleikön, joka antaa autolle rohkean ja vahvan ilmeen.

Merkittävä uudistus Santa Fe -mallistossa ovat tarjolle tulevat uudet sähköiset voimalinjat. Uudistunut Santa Fe on saatavana ensimmäistä kertaa myös hybridinä ja ladattavana plug-in hybridinä. Lisäksi Santa Fe on ensimmäinen Hyundai-malli Euroopassa ja ensimmäinen Hyundain SUV-malli maailmanlaajuisesti, joka perustuu Hyundain uuteen kolmannen sukupolven modulaariseen pohjalevyyn. Uusi alusta mahdollistaa sähköiset voimalinjat sekä merkittäviä parannuksia auton suorituskyvyssä, käsittelyssä ja turvallisuudessa.

Uusi Hyundai Santa Fe esitellään Euroopassa syksyllä 2020. Suomen aikatauluja ja hintoja ei ole vielä vahvistettu.