Uusi Hyundai-autotalo Mäkelän Auto Oy aloittaa 2.1.2019 Järvenpäässä

Mäkelän Auto Oy aloittaa vuoden 2019 alussa täyden palvelun Hyundai-autotalona Järvenpäässä. Hyundai-autojen myynti- ja huoltopalvelut toimivat osoitteessa Salpatie 1-3. Mäkelän Auto tarjoaa asiakkaille uusien ja käytettyjen autojen myynnin, huollon ja varaosapalvelut.

Mäkelän Auto on perustettu jo vuonna 1947 ja on siten yksi Suomen vanhimmista autoliikkeistä. Järvenpääläiseen Mäkelän Autotalot -konserniin kuuluvat myös Mäkelän Kone Oy sekä Mäkelän Vauriokorjaamo.

- Mäkelän Auton aloittaessa Hyundai-palvelut Järvenpäässä saamme vahvistusta Keski-Uudenmaan talousalueelle sekä Hyundai-myyntiin että -huoltoon. Kehitämme jatkuvasti Hyundai-verkostoa Suomessa, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka.

Hyundain mallisto on kasvanut ja uudistunut viimeisen kahden vuoden aikana merkittävästi, joten meillä on nyt erinomainen tarjonta sekä nykyisille että uusille Hyundai-autoilijoille, kommentoi Mäkelän Auto Oy:n toimitusjohtaja Tommi Tuominen.

toimitusjohtaja Tommi Tuominen, tommi.tuominen@makelan.fi, p. 09 5495 2200

toimitusjohtaja Esa Kurikka, esa.kurikka@hyundai.fi, p. 040 544 3725