Uusi Hyundai i30 esitellään Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa

• Uuden Hyundai i30:n ensimmäiset kuvat paljastavat auton uuden muotoilun
  • Kuvissa esitellään i30 N Line -malli, jonka ilme on aiempaakin voimakkaampi ja linjakkaampi
  • Uusi Hyundai i30 saa maailman ensi-iltansa Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä maaliskuussa 2020

Ensimmäiset kuvat Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä esiteltävästä uudesta Hyundai i30 -mallista on julkaistu. Uutuuden muotoilussa on useita uudistuksia, kuten uusitut puskurit ja uudet led-ajovalot. Kokonaisuus antaa aiempaakin voimakkaamman ja visuaalisemman vaikutelman.

Uutuusmallin ensimmäisissä kuvissa nähdään i30 N Line. Etupuskuri ja etusäleikkö on suunniteltu uudelleen. Auton olemus on aiempaa leveämpi ja saa viimeistellyn silauksen uusista led-ajovaloista ja V:n muotoisista integroiduista päiväajovaloista, jotka antavat uutuudesta vakuuttavan ensivaikutelman.

Lisää kuvia uudesta Hyundai i30 -mallista nähdään vielä ennen Geneven maaliskuun alussa alkavaa autonäyttelyä. Malli saa myös uuden takapuskurin, takavalot sekä uuden alumiinivanne-designin. Myös sisätilat saavat uutta ilmettä, mm. uuden digitaalisen mittariston ja 10,25 tuuman näytön.

Uusi Hyundai i30 tuo mukanaan myös N Line -mallin i30 Wagon -farmariautosta, joten myöhemmin kaikki i30-korimallit ovat ensimmäistä kertaa saatavilla urheilullisen tyylikkäinä N Line -versioina.

Uusi Hyundai i30 ensiesitellään Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä maaliskuussa 2020.

Pikafaktat

Uusi Hyundai i30 saa maailman ensi-iltansa Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä maaliskuussa 2020. #Hyundai #GIMS