HANNU KOKKONEN ELÄKKEELLE VUODENVAIHTEESSA

If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n toimitusjohtaja ja Ifin Baltian liiketoiminta-alueesta vastaava Hannu Kokkonen jää eläkkeelle tammikuusta 2006 alkaen. Kokkonen on ollut Sampo-konsernin palveluksessa vuodesta 1973 lähtien ja ollut useissa vastuullisissa tehtävissä, aluksi Vahinkovakuutusyhtiö Sammon ja myöhemmin If Vahinkovakuutusyhtiön palveluksessa. Kokkosen seuraaja If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n toimitusjohtajaksi ilmoitetaan myöhemmin. Ifin Baltian liiketoiminta-alueesta tulee vastaamaan Timo Vuorinen. Aikaisemmin Vuorinen on vastannut Sammon Puolan henki- ja eläkevakuutusliiketoiminnoista ja vuonna 2003 siirtynyt Ifin yritysliiketoiminta-alueen kehitysjohtajaksi. Lisätiedot: Sampo-konsernin viestintäjohtaja Hannu Vuola, puh. 010 516 0040 If on Pohjoismaiden johtava vahinkovakuuttaja, jolla on 3,6 miljoonaa asiakasta Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön maksutulo vuonna 2004 oli 4,2 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 6 800. If kuuluu Sampo-konserniin. www.if.fi