If ja Kaleva jatkavat SUL:n pääyhteistyökumppaneina

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva ja If Vahinkovakuutusyhtiö Oy jatkavat Suomen Urheiluliiton (SUL) pääyhteistyökumppaneina. Huippu-urheilun lisäksi yhteistyössä on keskeistä lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja yleensä harrastusliikunnan tukeminen.

Huippu-urheilussa yhteistyön keihäänkärki on Kalevan kisat sekä seurojen kilpailu perinteisestä Kalevan maljasta. Kalevan henkilökunnan yli sata vuotta sitten lahjoittaman hopeamaljan kylkeen on kaiverrettu missio ”Ruumiillinen ja taloudellinen hyvinvointi päämäärämme”. Se kuvastaa ajattomasti vakuutusyhtiö Kalevan ja sen yhteistyökumppaneiden toimintaa suomalaisten palkansaajien ja toimihenkilöiden vakuuttajana ja heille rakkaan urheilumuodon tukijana.

”Suomen Urheiluliiton, Kalevan ja Ifin välinen yhteistyö on ollut pitkäaikaista ja suomalaisen yleisurheilun ydintoimintoihin ja -tapahtumiin vahvasti liittyvää. Meille on tärkeää, että kumppanuudet omalta osaltaan vahvistavat yleisurheilun perustoimintaa ja luovat edellytyksiä lajin menestykselle myös tulevaisuudessa. On erittäin hienoa, että voimme jatkaa hedelmällistä yhteistyötä Kalevan ja Ifin kanssa”, toteaa SUL:n toimitusjohtaja Jarmo Mäkelä.

Liikunnan riemua ja uusia kavereita

Osana SUL:n kanssa tehtävää yhteistyötä If Yleisurheilukoulu on liikuttanut jo usean vuoden ajan tuhansia lapsia ympäri Suomea. Kyseessä on Suomen Urheiluliiton ja lasten liikunnan ammattilaisten kehittämä urheilukoulu 7−11-vuotiaille lapsille.

Yli kahdessa ja puolessa sadassa If Yleisurheilukoulussa liikkuu noin 20 000 7−11-vuotiasta lasta. Harjoituksissa opitaan monipuolisia liikuntataitoja: hyppäämistä, heittämistä ja juoksemista. If Yleisurheilukoulun kautta moni lapsi löytää uuden harrastuksen ja uusia kavereita.

If Yleisurheilukoulu on avoin jokaiselle lapselle ja nuorelle.

Lisätietoja:

Tuula Siren, markkinointijohtaja, If, puh. 050 376 1361, tuula.siren@if.fi

Matti Rantanen, toimitusjohtaja, Kaleva, puh. 0500 323 526, matti.rantanen@mandatumlife.fi

Jari Töykkä, markkinointijohtaja, SUL, puh. 040 553 3996, jari.toykka@sul.fi

If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiset, eläimet, kodit, autot ja paljon muuta. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 6 300 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,6 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. If kuuluu Sampo-konserniin.

Kaleva on osa Sammon kotimaista henkivakuutusliiketoimintaa. Yhteistyössä Sammon tytäryhtiön If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n kanssa Kaleva on erikoistunut tuottamaan ryhmähenkivakuutuspalveluja yhtiöiden yhteistyösopimuksen piirissä olevien toimihenkilö- ja palkansaajajärjestöjen jäsenille.

Avainsanat: