If palkitsee vakuutusten keskittäjät vahingottomuudesta

Vahinkovakuutusyhtiö If palkitsee yksityisasiakkaita, jotka keskittävät vakuutuksensa Ifiin, vahingottomista vuosista. If Omavastuuetu on ainutlaatuinen asiakasetu Suomen yksityisasiakasmarkkinoilla. Asiakas voi kattaa kertyneellä edulla omavastuuosuutensa vahinkotilanteessa. Omavastuuetua voi kertyä 160 euroon saakka.

Asiakkaat, jotka ovat keskittäneet vähintään kolme keskeistä vakuutustaan Ifiin, saavat maanantaina 22. lokakuuta 50 euron Omavastuuedun. Edun saa 330 000 asiakasta. Summa tuplaantuu 100 euroon Oikea Turva -kartoituksella, jossa varmistetaan, että asiakkaalla on hänen elämäntilanteeseensa riittävä vakuutusturva. Seuraava vahingoton vuosi lisää etua 30 eurolla, joten If palkitsee asiakkaitaan vahingottomuuden ohella myös asiakassuhteen pitkäaikaisuudesta.

Ainutlaatuista etua voi käyttää esine-, kasko- ja venekorvauksiin. Keskimääräinen omavastuu kodin esinevahingossa on 130 euroa ja auton kaskovahingossa 150 euroa. Uuden edun ansiosta keskittäjäasiakkaat voivat siis välttyä jopa kokonaan omavastuulta vahinkotilanteessa.

Johtaja Paula Salosen mukaan omavastuuetu kuuluu Ifin monipuoliseen keskittämisohjelmaan. Omavastuu- ja sopimusetujen ohella sillä saa turvallisuutta edistäviä etuja.

- Autamme keskittäjäasiakkaitamme estämään vahinkoja tarjoamalla turvallisuustuotteita ja -palveluja tuntuvilla hintaeduilla, Paula Salonen kertoo. Turvallisuusetuja saa niin turvatuotteiden hankintaan, turvaistuimen vuokraamiseen, kodin kuntotarkastukseen kuin varashälyttimen hankintaan yhdistettynä kodin turvapalveluun, Salonen kertoo.

Tulevaisuudessa keskittämisestä palkitaan myös S-Bonuksilla. Kaksi viikkoa sitten julkistettu yhteistyösopimus SOK:n kanssa merkitsee sitä, että Ifin kuluttaja-asiakas, joka on S-ryhmän asiakasomistaja, saa 1.6.2008 alkaen S-Bonusta Ifin kotitalouksille myymistä vakuutuksista.

Merkkivakuutuksilla suotuisa startti

If toi kesällä 2006 markkinoille merkkivakuutuksen Suomessa yhteistyössä Fordin kanssa. Merkkivakuutuksen saa myös BMW:lle, MINIlle, Saabille, Opelille, Chevroletille, Nissanille sekä VEHO Autotalojen myymille henkilö- ja pakettiautoille. 16 kuukaudessa Ifin merkkivakuutusetujen ja -palvelujen piirissä olevien ajoneuvojen määrä on noussut jo yli 36 000:teen. Merkkivakuutuksia myydään myös Ifin jakelukanavissa.

- Merkkivakuutus on tuote- ja palvelukokonaisuus, joka perustuu automerkin ja Ifin väliseen yhteistyöhön. Laajaan vakuutusturvaan sisältyy merkkikohtaisia etuja ja turvia, kuten esimerkiksi pysäköinti-, lasi- ja eläinturvat. Vauriokorjaukset tehdään merkkikorjaamoissa alkuperäisillä varaosilla, kertoo autoliikepalveluista vastaava johtaja Juha Viinikainen.

Lisätiedot:
Johtaja Paula Salonen, puh. 010 514 4280, johtaja Juha Viinikainen, puh. 001 514 1372 ja viestintäpäällikkö Anja Talasmo, puh. 010 514 4027, 0500 507 793
www.if.fi ja if.fi/turvakauppa