If Teollisuusvakuutuksen Sulautuminen If Vahinkovakuutukseen

IF TEOLLISUUSVAKUUTUKSEN SULAUTUMINEN IF VAHINKOVAKUUTUKSEEN ON MERKITTY KAUPPAREKISTERIIN If Teollisuusvakuutus Oy:n sulautuminen If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:öön on tänään merkitty Kaupparekisteriin. If Teollisuusvakuutuksen liiketoiminta jatkuu If Vahinkovakuutusyhtiön Suurasiakkaat - liiketoimintayksikkönä. Yhden juridisen yhtiön rakenteella selkeytetään toimintaa ja tehostetaan synergiaetujen hyödyntämistä. Sulautuminen ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä. Kaikki If Teollisuusvakuutuksen kanssa tehdyt sopimukset ovat sellaisenaan voimassa suomalaisen vakuutusvalvonnan alaisuudessa toimivassa If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:ssä. Tänään on merkitty Kaupparekisteriin myös If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n uusi virallinen osoite, joka on Vattuniemenkuja 8 A, Helsinki. Postinumero on 00025 IF ja valtakunnallinen puhelinvaihteen numero 010 515 10. If Vahinkovakuutusyhtiö Oy tarjoaa Sampo-vakuutuspalveluja yksityishenkilöille ja pk-yrityksille sekä If-vakuutuspalveluja suurasiakkaille. Ifin pääomistaja Sampo tarjoaa asiakkaille kaikki pankkitoimintaan, sijoittamiseen ja säästämiseen liittyvät palvelut. Lakisääteisessä eläkevakuutuksessa yhteistyökumppanina on Ifin omistajiin lukeutuva työeläkeyhtiö Varma-Sampo. If Vahinkovakuutusyhtiö kuuluu Pohjoismaiden johtavaan vahinkovakuutuskonserniin Ifiin, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sekä Baltian maissa. YHTEYDET: Anja Talasmo, konserniviestintä, Suomi, puh. 010 514 4027 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/30/20020930BIT00310/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/30/20020930BIT00310/wkr0002.pdf