If Turvakauppa on alansa pioneeri

If Turvakauppa on avannut ovensa uudistettuna. Turvakaupasta on mahdollisuus ostaa erilaisia turvallisuuteen liittyviä tavaroita, kuten pelastusliivejä ja palovaroittimia. Kaupan valikoimaan kuuluu myös lasten turvaistuinten vuokraus.

If haluaa olla mukana ennalta ehkäisemässä vahinkoja. Yksi askel tähän on Ifin oma, uudistettu If Turvakauppa, joka avautui jokin aika sitten. Kauppa löytyy osoitteesta www.if.fi. - Olemme uudistaneet kaupan kokonaisuudessaan alkaen ulkoisesta ilmeestä ja päätyen tuotevalikoimaan. Myytävien tuotteiden määrä on moninkertaistunut entiseen verrattuna. Olemme lisäksi panostaneet enemmän myös tuotteiden laatuun, kertoo Turvakaupan ”isäntä” henkilöasiakkaiden vahingontorjuntapäällikkö Antti Kuparinen. If Turvakauppa on kokonaisuutensa alalla uniikki. Muilla vakuutusyhtiöillä Suomessa ei ole vastaavaa palvelua. - Turvakaupasta voi myös vuokrata lasten turvaistuimia. Tämä palvelu on ainutlaatuinen myös Euroopan mittakaavassa, eli muilta ei löydy vastaavanlaista. Turvaistuinten lisäksi autoon on saatavilla esimerkiksi istuinten kura- ja aurinkosuojia, jatkaa Kuparinen. Turvakaupasta pystyy nykyisin ostamaan myös If-hälyttimen, joka on valvonnalla toimiva varashälytin palvelu. Kodin kunto- ja kunnossapidon neuvonta- ja tarkastuspalvelu If Kodinkuntoturva kuuluu sekin kaupan valikoimaan. - Olemme yhdistäneet nämä ennalta ehkäisevät palvelut nyt Turvakauppaan ja täten saaneet erittäin toimivan ja monipuolisen kokonaisuuden. Tuotevalikoimaan kuuluu tällä hetkellä noin 170 tuotetta, joista täysin uusia on 100. Tuotteet on hinnoiteltu kilpailukykyisiksi, noin 80 prosenttia tuotteista myydään alle 100 euron hintaan. - Kaikista tuoteryhmistä on pyritty asettamaan myyntiin myös ihan alan huipulla oleva tuote. Esimerkiksi riippulukkojen hinnat vaihtelevat alle 20 eurosta alansa huippuun, joka maksaa noin 150 euroa, laskee Kuparinen. Turvakauppa on avoinna kaikille! Lisätiedot: Vahingontorjuntapäällikkö Antti Kuparinen, puh. 010 514 1211 Tiedottaja Anni Kuusisto, puh. 010 514 0067 www.if.fi