IF VUOKRAA AINOANA LASTEN TURVAISTUIMIA

If on ainoa vakuutusyhtiö Suomessa, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden vuokrata autossa käytettäviä lasten turvaistuimia. ”Huhtikuun alusta lähtien asiakkailla on mahdollisuus vuokrata meiltä auton turvaistuimia, joita on tarjolla kolme eri mallia”, kertoo Ifin markkinointipäällikkö Päivi Peltomaa. Maxi-turvakaukalo on tarkoitettu vastasyntyneestä noin yhdeksän kuukauden ikäisille vauvoille (max. 13 kg), iZi-turvaistuin siitä eteenpäin noin neljään ikävuoteen saakka (max 18 kg) ja 1-2-3 -vyöistuin noin 4-10 -vuotiaille lapsille (max. 36 kg). Kun asiakas sitoutuu istuimesta riippuen 9,12, tai 16 kuukauden vuokra-aikaan, on kuukausimaksu Ifin asiakkaalle 9,90 euroa. Asiakkaalle kaikkein edullisinta ja kätevintä on koko istuinpaketin vuokraaminen. Silloin asiakas maksaa vuokran yhteensä 48 kuukaudelta, vaikka hän voi käyttää istuimia tarvitsemansa ajan - jopa 10 vuotta. Viimeisen eli 1-2-3 -istuimen saa täyden vuokra-ajan jälkeen kokonaan omakseen. Vuokraaminen käy helposti Turvaistuimet tilataan If Turvakaupasta, joka löytyy internetistä (www.if.fi) Henkilöasiakkaat-osion etusivulta tai Turvallisuus tavaksi -sivulta. Mikäli käytössä ei ole internet-yhteyttä, turvaistuintilauksen voi tehdä numerosta 010 515 200 (arkisin klo 8-20) tai Ifin konttorissa. ”Turvaistuinten tilaaminen käy niin helposti, että lapsiperheen ja esimerkiksi isovanhempien kannattaa ilman muuta harkita istuinten vuokraamista. Ifin istuimet ovat taatusti määräysten mukaisia. Ne huolletaan ja testataan joka vuokrakerran jälkeen”, Peltomaa kertoo. If kehittää kaiken aikaa turvallisuuden edistämiseen ja vahingon torjuntaan liittyviä palvelujaan. Ennen turvaistuimia se on lanseerannut muun muassa If-hälyttimen, If-paikantimen ja If Turvakaupan. "Tammikuussa jaoimme heijastinliivejä päiväkotilapsille, ja nyt haluamme edistää konkreettisella tavalla pienten matkustajien liikenneturvallisuutta", Peltomaa sanoo. Lisätiedot: Markkinointipäällikkö Päivi Peltomaa, puh. 010 514 3907, 050 424 3907, viestintäpäällikkö Anja Talasmo, If, puh. 010 514 4027, 0500 507 793. www.if.fi