IFISTÄ LASTEN TURVAISTUIMET JA MUUT TURVATUOTTEET

Perheen kaikki alle 135 sentin pituiset lapset matkaavat autossa entistä turvallisemmin. Näin ainakin pitäisi, jos tämän kuun alusta (1.5.2006) voimaan tulleita säännöksiä noudatetaan ja lapsi on autossa painonsa mukaan määräytyvässä turvaistuimessa, kaikkein pienimmät turvakaukalossa. If Vahinkovakuutus tunnistaa lapsimatkaajan riskit ja tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden turvaistuinten vuokraamiseen. - Turvallisuusasiat ovat meille hyvin tärkeitä, kuten myös lapsiperheet. Edesautamme turvaistuinten käyttöä ja tarjoamme ainoana vakuutusyhtiönä Suomessa asiakkaillemme helpon ja joustavan tavan autossa käytettävien turvaistuinten hankintaan, markkinointipäällikkö Päivi Peltomaa Ifistä. - Turvaistuinten vuokraaminen on helppoa. Se on myös hyvä vaihtoehto silloin kun isovanhemmat, kummit tai ystävät toimivat lasten tilapäiskuljettajina, Peltomaa jatkaa. - Asiakkaalle edullisinta on koko istuinpaketin vuokraaminen. Vuokraa maksetaan tuolloin vain 48 kuukauden ajalta, vaikka asiakas voi käyttää istuimia koko tarvitsemansa ajan eli jopa 10 vuotta, kertoo Peltomaa. Kun asiakas sitoutuu istuimesta riippuen 9-,12-, tai 16-kuukauden vuokra-aikaan, kuukausimaksu Ifin asiakkaalle on 9,90 euroa. Ifin turvaistuimet ovat määräysten mukaiset ja ne huolletaan ja testataan joka vuokrauskerran jälkeen. Tarjolla on kolme mallia: Maxi-turvakaukalo on tarkoitettu vastasyntyneestä noin yhdeksän kuukauden ikäisille vauvoille (max. 13 kg), iZi-turvaistuin noin neljään ikävuoteen saakka (max 18 kg) ja 1-2-3 -vyöistuin noin 4-10 -vuotiaille lapsille (max. 36 kg). Ifin Turvakauppa internetissä Ifin Turvakaupasta löytyy monia muita hyödyllisiä ja tärkeitä tuotteita arjen turvallisuuteen. - Kun tuntee riskit, niiden varalta osaa paremmin suojautua. Turvallisuuden lisääminen on järkevää ja vastuuntuntoista, ja siihen haluamme tarjota asiakkaillemme hyviä ja kilpailukykyisiä tuotteita, sanoo Peltomaa. Korkealaatuisten ja standardisoitujen turvatuotteiden ostaminen internetistä on nyt mahdollista, kun Ifin Turvakauppa on avannut ovensa. Turvatuotteita löytyy niin kodin, mökkeilyn, veneilyn kuin autoilun tarpeisiin. Ifin Turvakauppa löytyy internetistä www.if.fi. Henkilöasiakkaat -osion etusivulta tai Turvallisuus tavaksi - sivulta. Lisätiedot: Markkinointipäällikkö Päivi Peltomaa, If, puh. 010 514 3907, 050 424 3907, Viestintäpäällikkö Anja Talasmo, If, puh. 010 514 4027, 0500 507 793. www.if.fi