Leo Burnett Ifin uusi pohjoismainen mainostoimisto

If Vahinkovakuutuksen uudeksi pohjoismaiseksi mainostoimistoksi on neljän finalistin joukosta valittu Leo Burnett, jota Suomessa edustaa Skandaali.

– Leo Burnett täyttää parhaiten vaatimuksemme strategisesta osaamisesta ja luovuudesta sekä päivittäisestä palvelusta neljässä Pohjoismaassa, sanoo Ifin brändijohtaja Mikael Hellman. Leo Burnettin Tukholman konttori toimii jatkossa päätoimistona, mutta pohjoismaiseen If-tiimiin kuuluu ruotsalaisten ohella Suomen ja Norjan yhteistyötoimistojen edustajia. Yhteistyö aloitetaan välittömästi. Tavoitteena on lanseerata ensimmäiset tulokset uudesta mainostoimistoyhteistyöstä vuoden 2006 ensimmäisellä neljänneksellä. Lisätiedot: Brändijohtaja Mikael Hellman, puh. +46 70 699 4494 Viestintäpäällikkö Anja Talasmo, puh. 010 514 4027, 0500 507 793 If Vahinkovakuutus on Pohjoismaiden johtava vahinkovakuuttaja, jolla on 3,6 miljoonaa asiakasta Pohjoismaissa ja Baltiassa. Vuonna 2004 Ifin maksutulo oli 4,2 miljardia euroa ja henkilöstön määrä on 6 800. If kuuluu Sampo-konserniin.

Yrityksestä

If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiset, eläimet, kodit, autot ja paljon muuta. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 6 800 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,6 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. If kuuluu Sampo-konserniin.