MetroAuton asiakkaille kattavinta vakuutusturvaa

85 vuotta täyttävä MetroAuto Oy ja vahinkovakuutusyhtiö If ovat tuoneet markkinoille vakuutuksen, joka tarjoaa MetroAuton asiakkaille erittäin laajan vakuutusturvan.

MetroAuton toimitusjohtaja Pekka Kosonen sanoo, että uusi vakuutus sopii erittäin hyvin yhtiön juhlavuoden teemaan. ”Kattava vakuutus- ja korvauspalvelu vahvistaa MetroAuton brändiä ja asiakkaiden sitoutumista meihin. Tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme palvelujen sijasta valmiita ratkaisuja”, hän sanoo. MetroAuto-Vakuutus sisältää lakisääteisen liikennevakuutuksen lisäksi vapaaehtoisen autovakuutuksen sekä laajan sijaisautopalvelun sekä pysäköinti-, lasi- ja eläinturvan. Esimerkiksi pysäköintiturva korvaa, mikäli tuntemattomaksi jäävä ajoneuvo kolhii autoa parkkipaikalla. Omavastuu tällaisessa vahingossa on vain 150 euroa, eikä vahinko vaikuta bonuksiin. MetroAuto-Vakuutus takaa sen, että vaurioitunut ajoneuvo korjataan valtuutetulla merkkikorjaamolla ja alkuperäisillä varaosilla. Johtaja Paula Salonen kertoo, että If valitsee tiheällä seulalla merkkivakuutuskumppaninsa, joiden se katsoo kuuluvan autokaupan parhaimmistoon. ”MetroAuto toimii keskeisillä markkinapaikoilla ja edustaa useita laadukkaita automerkkejä. Vakaus, tunnettuus ja tulevaisuuteen suuntautuminen ovat vahva osa sen brändiä.” If toimii samoilla pohjoismaisilla markkinoilla kuin MetroAuto. ”Myös MetroAuto Groupin Ruotsissa toimivat autoliikkeet ovat Ifin kumppaneita. Kokonaisvaltaisen palvelukonseptin ansiosta vahvat kumppanit pystyvät tarjoamaan asiakkailleen entistä parempaa palvelua. Siksi If haluaa olla edelläkävijä kahdenvälisten merkkivakuutussopimusten tekemisessä”, Paula Salonen sanoo.