Ystävällinen yhtiö tuo väriä vahinkovakuutukseen

If-lamppu syttyy - Vakuutusyhtiö Sampo on nyt If YSTÄVÄLLINEN YHTIÖ TUO VÄRIÄ VAHINKOVAKUUTUKSEEN Suomen johtava vahinkovakuuttaja ryhtyy maaliskuun alusta käyttämään omaa brandiaan, eli Vakuutusyhtiö Sampo on nyt If. "Tärkeä tavoitteemme on huolehtia siitä, että Ifistä tulee vahva brandi, joka tukee liiketoimintaamme ja auttaa meitä erottumaan kilpailijoistamme", sanoo If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n toimitusjohtaja Hannu Kokkonen. Siirtyminen Sampo-brandista If-brandiin kattaa koko asiakkaan kohtaaman vahinkovakuutusyhtiön puhelinvaihteesta Internetiin, esitteisiin, konttoreiden valomainoksiin ja tuotenimiin. Kokemukset muista Pohjoismaista kertovat, että uudenlainen logo ja värikkäät symbolit herättävät sympatiaa. Käytännössä Sammon nimi esiintyy vielä jonkin aikaa mukana eri yhteyksissä, mutta korvautuu If-brandilla. Sampo ja If jatkavat yhteistyötään strategisina kumppaneina. Ifläiset ovat ystävällisiä asiantuntijoita Lanseerauksen mediamainonta käynnistyy 1. maaliskuuta ja kestää kolme viikkoa. Uutta brandia korostaa konttoreissa ja yhtiön vakuuttamissa kohteissa palava If-lamppu. Lamppu viestii turvallisuutta ja yhteydenpidon helppoutta. Vähän energiaa kuluttava lamppu on päällä 24 tuntia vuorokaudessa ja se kertoo Ifin ystävällisten asiantuntijoiden olevan helposti tavoitettavissa. Kokkonen uskoo uuden brandin lisäävän johtavan vahinkovakuuttajan näkyvyyttä merkittävästi. "Yhtiön nimi on erilainen ja kansainvälinen. Sitä on helppo käyttää tuotteidemme ja palveluidemme markkinoinnissa. Vakuutusyhtiön palveluhan punnitaan nimenomaan silloin, jos ja kun jotakin sattuu", Kokkonen kiteyttää. Hänen mukaansa brandi vaihtuu, mutta tavoite on edelleen sama - tuottaa kustannustehokkaasti korkealuokkaisia vakuutus- ja riskienhallintapalveluja, jotka lisäävät asiakkaiden turvallisuutta. Lanseerauskampanjan on suunnitellut mainostoimisto Hasan & Partners. Lisätiedot: Viestintä, Anja Talasmo, puh. 010 514 4027, Harry Nordqvist, puh. 010 514 1902 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/27/20030227BIT00740/wkr0001.doc