60 vuotta alalla toiminut maailmanlaajuinen muovintuottaja Primo vie toimintansa pilveen IFS Applicationsin avulla

IFS:n pilviratkaisu auttaa muovinvalmistajaa digitalisoimaan keskeiset liiketoimintaprosessinsa Euroopan ja Aasian tuotantolaitoksissa

Lontoo, 19.8.2019 – Globaali yrityssovellusten kehittäjä ja toimittaja IFS ilmoittaa, että kansainvälinen muoviprofiilien valmistaja Primo Group on valinnut IFS Applications™ 10 -ratkaisun pilvipalveluna, jotta se voi yhdistää kaikki tärkeät liiketoimintaprosessinsa yhteen kattavaan, käyttäjäystävälliseen ratkaisuun.

Primo on globaali yritys, joka on erikoistunut kehittämään ja tuottamaan suulakepuristettuja profiileja muovista ja komposiittimateriaalista mm. biotiede-, kuljetus-, rakennus-, offshore-, energia-, voima- ja valaistusalan tarpeisiin.

Primolla on tuotantolaitoksia kahdeksassa maassa ympäri maailmaa, ja sen liiketoiminta kasvaa edelleen. Kasvun turvaamiseksi Primon täytyy korvata sen aiempi liiketoimintajärjestelmä kattavalla ratkaisulla, joka voi tukea koko arvoketjua aina back office -toiminnoista tuotannonsuunnitteluun ja raportointiin.

Perusteellisen arviointiprosessiin jälkeen Primo valitsi tätä tarkoitusta varten IFS Applicationsin.

IFS Applications auttaa Primoa digitalisoimaan useita tärkeitä prosesseja, kuten tarjouslaskennan ja tarjousten hallinnan. Lisäksi se auttaa nopeuttamaan läpimeno- ja toimitusaikoja. Uusi ratkaisu parantaa myös tuotesuunnittelua, projektinhallintaa, tuotantotilausten ajoittamista ja kokonaislaadunhallintaa (TQM). IFS Applications otetaan käyttöön IFS Managed Cloud -pilvipalvelussa konsernin toimipisteissä Kiinassa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Venäjällä.

”Tarvitsimme ratkaisun, joka tukee monimuotoista tuotantoamme sen jokaisella osa-alueella ja joka auttaa myyntiä lyhentyneiden läpimenoaikojen avulla. Lisäksi taloushallinnon ja CRM:n on integroiduttava siihen täydellisesti”, kuvailee yrityksen ERP-järjestelmästä vastaava Marika Solgård-Olli. ”IFS Applications täytti kaikki vaatimuksemme ja muutaman ylimääräisenkin. Lisäksi se tarjoaa nykyaikaisen ja käyttäjäystävällisen käyttökokemuksen. IFS on osoittanut olevansa kumppani, johon voimme luottaa yrityksemme kasvaessa.”

IFS Nordics'n toimitusjohtaja Elni Kullmer toteaa: ”Tulevaisuuteen katseensa suuntaavat yritykset ovat ymmärtäneet, että toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) nykyaikaistaminen on nopein ja luotettavin tapa taata kilpailukyky ja liiketoimintatavoitteiden saavuttaminen. Kun keskitytään tiettyihin prosesseihin, pullonkaulat voidaan poistaa järkevillä ratkaisuilla. Näin kaikki työntekijät voivat olla mukana edistämässä myönteistä muutosta. Otamme ilolla Primon mukaan kasvavaan valmistavan teollisuuden asiakasyhteisöömme, ja uskomme yhteistyön olevan hedelmällistä kaikille.”

Täältä voit tutustua siihen, miten IFS tukee valmistavan teollisuuden yrityksiä: www.ifsworld.com/corp/industries/manufacturing/.

Tietoja Primosta

Primo on kokenut kehitys- ja tuotantokumppani suulakepuristettujen muovi- ja polymeeriprofiilien alalla. Taipaleensa alussa Primo tuotti suulakepuristettuja profiileita ikkunoita ja ovia varten. Sittemmin se on laajentanut toimintaansa merkittävästi lähes kaikkille alueille, joissa suulakepuristettuja profiileja voidaan käyttää. Primon tuotteiden valttina on niiden vahvuus, monipuolisuus, keveys ja kestävyys. Nykyisin Primo kehittää ja valmistaa suulakepuristettuja profiileja mm. lääketeollisuuden ja kuljetus-, rakennus-, offshore-, energia-, kodinkone-, voima- ja valaistusalan tarpeisiin. Primon profiileja löytyy kaikkien muiden käyttökohteiden lisäksi esimerkiksi pakkausmateriaaleista, huonekaluista ja teknisesti kehittyneistä kasvihuoneista. www.primo.com

Tietoja IFS:stä

IFS kehittää ja toimittaa liiketoimintajärjestelmiä maailmanlaajuisesti asiakasyrityksille, jotka toimivat valmistavassa teollisuudessa, toimitusketjun hallinnassa ja tarjoavat kunnossapito- ja huoltopalveluita. Henkilöstömme ja ratkaisujemme toimialatuntemus sekä sitoutuneisuutemme on tehnyt meistä johtavan ja suositelluimman toimittajan sektorillamme. Kasvava kumppaniverkostomme ja 3 700 työntekijäämme tukevat yli 10 000:ta asiakasta ympäri maailmaa haastamalla nykykäytäntöjä ja lisäämällä asiakkaiden kilpailuetua. Lue lisää siitä, miten ratkaisumme voivat tukea liiketoimintaasi IFSworld.com