IFS:n ERP-järjestelmä tukemaan Mediqin liiketoimintaa Pohjoismaissa

Mediq valitsi IFS:n ERP-järjestelmän yhtenäistämään IT-toimintojaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa.

Lontoo, 2. maaliskuuta, 2020 – Liiketoimintajärjestelmiä maailmanlaajuisesti kehittävä ja toimittava IFS julkisti, että Mediq on valinnut IFS Applicationsin™ toiminnanohjausjärjestelmänsä (ERP) alustaksi Pohjoismaissa. Mediq on kansainvälinen terveydenhuollon laitteiden ja niihin liittyvien palveluiden tarjoaja. Jatkaessaan kasvuaan Pohjoismaissa Mediq haki ketterää ERP-järjestelmää tukemaan liiketoimintamallejaan ja varmistaakseen optimoidut kokonaiskustannukset. ”IFS esitteli meille kattavan liiketoiminta-alustan, jonka avulla voimme yhdistää liiketoimintaprosessit ja datan yhtenäiseen, joustavaan arkkitehtuuriin”, Mediqin rahoitusjohtaja Paul Hitch sanoo.

”Kansainvälisten yritysten tukeminen siinä, että ne voivat mukauttaa liiketoimintamallejaan joustavasti, hallita monimutkaisia toimitusketjuja ja ohjata usean toimipaikan toimintaa, on meidän liiketoimintamme ytimessä. Moderni arkkitehtuurimme varmistaa pääsyn uusimpiin toiminnallisuuksiin ja antaa mahdollisuuden toiminnan laajentamiseen tai supistamiseen markkinoiden tarpeet huomioiden. Olemme innoissamme yhteistyöstä Mediqin kanssa ja siitä, että pääsemme osaksi yrityksen seuraavaa kasvuvaihetta Euroopassa”, IFS:n Pohjoismaiden toimitusjohtaja Elni Kullmer lisää.

Listätietoa IFS:n ERP-järjestelmästä:
www.ifs.com/fi/solutions/enterprise-resource-planning/.

Tuuli Mikonaho, Marketing Manager, Phone: +358 1021 79300, tuuli.mikonaho@ifs.com

Mediq

Mediq keskittyy terveydenhuollon hoitotulosten parantamiseen ja hoidon kohtuuhintaistamiseen. Mediq perustettiin vuonna 1899 ja sillä on johtava markkina-asema kahdessatoista Euroopan maassa. Mediqin pääkonttori sijiaitsee Hollannin Utrechtissa. Lisätietoa: www.mediq.com.

IFS

IFS kehittää ja toimittaa liiketoimintajärjestelmiä maailmanlaajuisesti asiakasyrityksille, jotka toimivat valmistavassa teollisuudessa, toimitusketjun hallinnassa, ja tarjoavat kunnossapito- ja huoltopalveluita.
Henkilöstömme ja ratkaisujemme toimialatuntemus sekä sitoutuneisuutemme tuoda jokaiselle asiakkaallemme lisäarvoa on tehnyt meistä johtavan ja suositelluimman toimittajan sektorillamme. Kasvava kumppaniverkostomme ja 4 000 työntekijäämme tukevat yli 10 000:ta asiakasta ympäri maailmaa lisäämällä heidän kilpailuetuaan. Lue lisää ifs.com

Seuraa meitä Twitterissä: @ifs