Igglo voitti Grand Prix -palkinnon

Report this content

Kiinteistönvälitystoimisto Igglo on voittanut Grand Prix -palkinnon. Digitaalisen median tuotantoja arvioiva Grand One -kilpailu järjestettiin tänä vuonna kymmenennen kerran. Igglo voitti pääpalkinnon ohella myös paras kuluttajapalvelu -kategorian. Grand One -kilpailussa jaettiin palkintoja yhteensä kymmenessä kategoriassa. Koko kilpailun paras työ, Igglo, palkittiin Grand Prix -palkinnolla. Pääpalkinnon voittajan valitsivat eri kategorioiden puheenjohtajista koottu raati. ”Mikä suomalainen verkkoinnovaatio on viimeisen viiden vuoden aikana herättänyt näin paljon keskustelua? Tässä on palvelu joka pyrkii kunnianhimoisesti muuttamaan koko toimialan. Palvelu on hienosti toteutettu ja siinä on hyvä fiilis. Myös graafinen ilme on hyvä. Pitää ihailla asiakkaan ja toimittajan saumatonta yhteistyötä. Hienosti tehty!”, kommentoi tuomaristo. Paras kuluttajapalvelu -kategoriassa arvioitiin esimerkiksi kuluttajille suunnattuja yrityssivustoja, brändisivustoja, verkkomedioita, verkkokauppoja ja asiointipalveluja kuten verkkopankkeja. ”Mykistävän aseistariisuva ja viimeisen päälle viilattu. Aito kuluttajapalvelu, eroaa edukseen päälle liimatuista esitesaiteista. Vakuuttaa välittömästi: ei harrastelijahommaa, vaan vahva haastaja. Hyökkää alan ongelmien kimppuun monesta eri suunnasta. Se toimii”, toteaa tuomaristo Igglon verkkopalvelusta. ”Kiinteistönvälityksessähän on lopulta kyse hyvin henkilökohtaisesta palvelusta, mutta asiakkaiden tarpeiden pohjalta kehitetty verkkopalvelu tukee sitä erinomaisesti. Eikä verkkopalvelumme kehitys pysähdy tähän. Voin jo luvata, että huhtikuun aikana Igglon verkkopalveluun lisätään jälleen ominaisuus, jollaista Suomessa ei ole vielä käytössä”, lupaa Igglo Oy:n toimitusjohtaja Mikko Ranin. Igglon verkkopalvelun on toteuttanut Taivas Ego tukenaan Taivas Design. Grand One -kilpailun järjestivät yhteistyössä RE: Media Oy ja Markkinointi & Mainonta -lehti. Tuomariston puheenjohtajana toimi Alex Nieminen, hasan&partnersin toimitusjohtaja. Lisätietoja: Mikko Ranin Toimitusjohtaja Igglo Oy Puh. 050 1913 mikko.ranin@igglo.fi