• iLOQ Oy/

Brexit ja COVID eivät estä iLOQia tuomasta ilman paristoja toimivia digitaalisia ja mobiilipohjaisia lukitusratkaisuja Yhdistyneen kuningaskunnan markkinoille

Report this content

Digitaalisia lukitusratkaisuja tarjoava iLOQ aloitti vuoden 2021 näyttävästi laajentamalla toimintaansa Yhdistyneeseen kuningaskuntaan.

iLOQ perustettiin Suomessa vuonna 2003, ja sillä on tällä hetkellä myyntitoimistoja kahdeksassa maassa Euroopassa, toimintaa Kanadassa ja maailmanlaajuinen kumppaniverkosto. Toiminnan aloittaminen Yhdistyneessä kuningaskunnassa edistää iLOQin kasvustrategiaa ja avaa yritykselle suuren uuden markkina-alueen, jolla se voi esitellä ilman paristoja toimivan digitaalisen lukituksen ja mobiilipohjaisen pääsyoikeuksien hallinnan edut.

Uudet rakennuskohteet ja olemassa olevien rakennusten jälkiasennukset tukevat lukitusalan kasvua Yhdistyneessä kuningaskunnassa. iLOQ on hyödyntänyt digitalisaation ja esineiden internetin tarjoamat uudet mahdollisuudet ja luonut älykkään lukitusjärjestelmän, joka tuo entistä enemmän lisäarvoa asiakkaille. iLOQin ilman paristoja toimivan digitaalisen lukituksen ja mobiilipohjaisen pääsyoikeuksien hallinnan tarjoamat uudet ominaisuudet ja edut tuovat rakennusten omistajille, käyttäjille ja avainten haltijoille turvallisuutta sekä helpon pääsynhallinnan ja merkittävät elinkaarikustannussäästöt.

Ulf Jonasson ottaa hoitaakseen maajohtajan tehtävät. Hänen toimipisteensä on Lontoossa, ja hänen tehtävänään on rakentaa voittajatiimi, joka vastaa yrityksen kaupallisesta toiminnasta ja luo vahvan kumppani- ja asiakasverkoston.

”iLOQin kasvu jatkuu suunnitelmien mukaisesti Brexitin aiheuttamista mullistuksista ja COVID-19-pandemian jatkumisesta huolimatta. Sekä asumisen, julkishallinnon ja kriittisen infrastruktuurin kysyntä kasvaa, joten haluamme esitellä huippuluokan digitaaliset ja mobiilipohjaiset lukitusratkaisut, jotka ovat joustavia, toimivat tehokkaasti ja pienentävät elinkaarikustannuksia. Toivotamme Ulf Jonassonille menestystä Yhdistyneen kuningaskunnan lukitusalan uudistamiseen”, toteaa iLOQin toimitusjohtaja Heikki Hiltunen.

Thomas Thörewik, myyntijohtaja, sähköposti: thomas.thorewik@iloq.com
Joni Lampinen, markkinointijohtaja, sähköposti: joni.lampinen@iloq.com

iLOQ lyhyesti

iLOQ on nopeasti kasvava suomalainen yritys, jolla on johtava asema digitaalisen lukitusalan teknologisessa vallankumouksessa. iLOQ muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi ja mobiilipohjaiseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQin ratkaisut perustuvat patentoituihin teknologioihin, jotka mahdollistavat elektronisen lukituksen ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä ratkaisuilla, jotka ratkaisevat kadonneista tai kopioiduista avaimista, lukon ylläpidosta ja elinkaarikustannuksista aiheutuvat ongelmat. www.iloq.com