• iLOQ Oy/

iLOQ on jo toimittanut tuhat digitaalista iLOQ S5 -pääsynhallintajärjestelmää

Moderni lukitusalalla toimiva suomalainen kasvuyritys iLOQ on jo toimittanut tuhat digitaalista iLOQ S5 -pääsynhallintajärjestelmäänsä.

iLOQin missio on muuttaa mekaaninen lukitus digitaaliseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. Vuosi sitten toimme markkinoilla yli 10 vuotta olleen iLOQ S10 -järjestelmän rinnalle uuden iLOQ S5 -pääsynhallintajärjestelmän.

Uusi iLOQ S5 perii yli kymmenen vuotta markkinoilla olleesta iLOQ S10 -järjestelmästä koetellun, erittäin kulutus- ja säänkestävän mekaniikan. Uuden elektroniikan avulla voimme tuottaa asiakkaille ylivoimaisia uusia ominaisuuksia.

iLOQ S5 tarjoaa aivan uusia ainutlaatuisia ominaisuuksia, jotka tuottavat entistä enemmän lisäarvoa käyttäjilleen. Esimerkiksi avaimen käyttötuntumaan on kiinnitetty erityistä huomiota. Kuten kaikki iLOQin ympäristöystävälliset ratkaisut, iLOQ S5 on paristoton. Yksi merkittävimmistä uusista ominaisuuksista on kaksisuuntainen laitteiden välinen kommunikaatio, joka on tarjolla vain iLOQ S5 -järjestelmässä. Tämän ominaisuuden avulla tietoja voidaan päivittää etänä ja jakaa sitten rakennuksen lukijoiden, avainten ja lukkojen välillä. Tiedot, kuten kulkuoikeudet, aikarajoitukset, luettelo estetyistä avaimista ja lokitapahtumat, jaetaan nopeasti laitteiden kesken ennen oven avaamista.

iLOQ S5:n vakio, avoin sovellusten ohjelmointirajapinta (API) mahdollistaa integroinnin nykyaikaisiin tiedonjako- ja varausjärjestelmiin ilman erillisiä kaapelointeja. iLOQ S5 -järjestelmässä rajapinta on entistäkin laajempi ja tarjoaa mahdollisuuksia laajempiin toiminnallisiin integraatioihin. Integraatiot eri palveluntarjoajien kanssa mahdollistavat asiakkaille merkittäviä arkea helpottavia etuja turvallisuuden ylläpitämisen lisäksi.

"iLOQ pyrkii jatkuvasti tuomaan lukitusalalle innovaatioita, jotka maksimoivat turvallisuuden, minimoivat hallinnointiajan ja ympäristövaikutukset, vähentävät elinkaarikustannuksia ja lisäävät kiinteistöjen käyttöarvoa. iLOQ S5 on jälleen osoitus siitä, kuinka näytämme tietä lukitusalalla ja sitoudumme tekemään käyttäjien elämästä helpomman ”, toteaa iLOQin toimitusjohtaja Heikki Hiltunen.

Tutustu iLOQ S5 -pääsynhallintajärjestelmään täällä.

Joni Lampinen, markkinointijohtaja, joni.lampinen@iloq.com

iLOQ on nopeasti kasvava suomalaisyritys ja lukitusalan teknologisen vallankumouksen johtaja. Yrityksen tuotteet korvaavat mekaanisen lukituksen digitaalisella pääsynhallinnalla. iLOQ-ratkaisut perustuvat yrityksen kehittämään, patentoitavaan teknologiaan, joka mahdollistaa sähköisen lukitsemisen ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä omavoimaisilla ratkaisuilla, jotka ratkaisevat kadonneista tai kopioiduista avaimista, järjestelmän ylläpidosta ja elinkaarikustannuksista aiheutuvat ongelmat. www.iloq.com