iLOQ Rapide – Digitaalinen pääsynhallinta palveluna

iLOQ lanseeraa iLOQ Rapiden, digitaalisen pääsynhallinnan kuukausivelotuksella. Vaivaton ja nopea tapa korvata vanhentunut pääsynhallintajärjestelmä nykyaikaisella ja omavoimasella järjestelmällä. Palvelu sisältää kunnossapidon sopimuskauden ajaksi.iLOQ Rapide poistaa asiakkaan tarpeen investoida kerralla ja tuo tarjolle valmiiksi kilpailutetun ja joustavan rahoitusmallin.

Siemens Financial Services omistaa pääsynhallintajärjestelmän rahoituskauden ajan ja rahoituskauden jälkeen pääsynhallintajärjestelmän omistus siirtyy asiakkaalle. iLOQ vastaa järjestelmän hallintaohjelmiston toimivuudesta ja päivityksistä sopimuksen mukaisesti. iLOQ valtuutettu partneri vastaa kunnossapidosta.

Edut asiakkaalle

• Älykäs ja skaalautuva pääsynhallinta asiakkaan tarpeiden mukaan
  • Parantaa riskienhallintaa ja vapauttaa resursseja
  • Investoinnit voidaan kohdistaa ydinliiketoimintaan
  • Korkean turvallisuustason ylläpito koko elinkaaren ajan
  • Tuotetakuu voimassa sopimuskauden ajan
  • Helposti budjetoitava kuukausimaksu

Hankinta, omistus ja kunnossapito

• iLOQ Rapide -malli sisältää järjestelmän huollot tarvittavin osin koko sopimuskauden ajan. Huoltosopimus solmitaan yhdessä valtuutetun iLOQ jälleenmyyjän ja asiakkaan välille.
  • Jatkettu takuu on voimassa sopimuskauden ajan, kun huolto-ohjelmaa noudatetaan.
  • Ei yllättäviä kustannuksia, kulut helposti budjetoitavissa.
  • Asiakkaalla on mahdollisuus laajentaa järjestelmän sisältöä myös sopimuskauden aikana erikseen sovittaessa.
  • Asiakas voi lunastaa järjestelmän itselleen sopimuskauden jälkeen edullisesti. Summa on tiedossa jo ennen sopimuksen allekirjoitusta.

• Toni Päivinen, myyntijohtaja, iLOQ Oy, puhelin 040 3170 232, toni.paivinen@iloq.com

iLOQ on nopeasti kasvava suomalaisyritys ja lukitusalan teknologisen vallankumouksen johtaja. Yrityksen tuotteet korvaavat mekaanisen lukituksen digitaalisella kulunhallinnalla. iLOQ-ratkaisut perustuvat yrityksen kehittämään, patentoitavaan teknologiaan, joka mahdollistaa sähköisen lukitsemisen ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä omavoimaisilla ratkaisuilla, jotka ratkaisevat kadonneista tai kopioiduista avaimista, lukon ylläpidosta ja elinkaarikustannuksista aiheutuvat ongelmat. www.iloq.com