iLOQ yhteistyöhön Pohjola Rakennuksen kanssa

iLOQ on allekirjoittanut puitesopimuksen Pohjola Rakennus Oy:n kanssa. Allekirjoitetun sopimuksen myötä iLOQin lukitusratkaisut tulevat tuottamaan modernin ja älykkään asiakaskokemuksen sekä asumisen lisäarvoa Pohjola Rakennuksen asiakkaille.

”Yhteistyö osoittaa, että digitaalisen pääsynhallinnan edut tunnustetaan ja ymmärretään koko asuntorakentamisen arvoketjussa. iLOQin omavoimaiset pääsynhallinnan ratkaisut yhdistettynä integroitaviin järjestelmiin tulevat helpottamaan yhä useamman avaimen käyttäjän arkea”, Toni Päivinen, myyntijohtaja.” Kehitämme jatkuvasti asiakastyytyväisyyttämme ja pohdimme tapoja parantaa asiakkaittemme arkea. Tulevaisuudessa yhä useammat asukkaat voivat nauttia digitaalisen pääsynhallinnan turvallisuudesta ja kätevyydestä. Digitaalisen järjestelmän joustavuus ja integraatio mahdollisuudet luovat asukkaille merkittävää lisäarvoa pitkällä aikavälillä”, kertoo Pohjola Rakennuksen hankintapäällikkö Risto Vihinen.

Toni Päivinen, myyntijohtaja, iLOQ Oy, puhelin 040 3170 232, toni.paivinen@iloq.com

Risto Vihinen, hankintajohtaja, Pohjola Rakennus Oy

Tomi Jukola, tuotantojohtaja, Pohjola Rakennus Oy

iLOQ on nopeasti kasvava suomalaisyritys ja lukitusalan teknologisen vallankumouksen johtaja. Yrityksen tuotteet korvaavat mekaanisen lukituksen digitaalisella kulunhallinnalla. iLOQ-ratkaisut perustuvat yrityksen kehittämään, patentoitavaan teknologiaan, joka mahdollistaa sähköisen lukitsemisen ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä omavoimaisilla ratkaisuilla, jotka ratkaisevat kadonneista tai kopioiduista avaimista, lukon ylläpidosta ja elinkaarikustannuksista aiheutuvat ongelmat. www.iloq.com