iLOQin tuotteita on saatavilla 1 000 jälleenmyyjältä ympäri maailmaa

Suomalainen digitaalinen lukitusyritys iLOQ kasvaa nopeasti. Yhtiön pääsynhallintaratkaisun tuotteita on nyt saatavilla 1 000 toimipisteestä lähes 30 maasta ympäri maailmaa.

iLOQ perustettiin vuonna 2003 ja 2007 iLOQ esitteli maailman ensimmäisen paristottoman digitaalisen lukitusjärjestelmän, joka kerää lukituksen avaamiseen tarvittavaa energiaa avaimen työntöliikkeestä lukkoon. 2016 iLOQ julkaisi ensimmäisen lukkosylinterin, joka kerää tarvitsemansa sähkövirran NFC- yhteensopivasta älypuhelimesta.iLOQ työllistää yli 170 henkilöä ja myyntikonttorit ovat Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Saksassa, Alankomaissa, Ranskassa ja Espanjassa sekä uusia maayhtiöitä on valmisteilla. Yhtiön jälleenmyyjät kasvavat myös nopeasti, ja iLOQin digitaalisia lukitus- ja pääsynhallintaratkaisuja voidaan ostaa yli 1 000 jälleenmyyjältä lähes 30 maasta Australiasta Grönlantiin asti.

"Korona on luonut monia haasteita iLOQille vuoden 2020 aikana. Mutta olen ylpeä voidessani todeta, että olemme paitsi selviytyneet myös menestyneet. Kestävät digitaaliset lukitus- ja pääsynhallintaratkaisumme ratkaisevat edelleen turvallisuuskysymyksiä ja alentavat elinkaarikustannuksia monilla teollisuuden segmenteillä. Kasvamme nopeasti." toteaa iLOQin toimitusjohtaja Heikki Hiltunen.

Joni Lampinen, markkinointijohtaja, joni.lampinen@iloq.com

iLOQ on nopeasti kasvava suomalaisyritys ja lukitusalan teknologisen vallankumouksen johtaja. Yrityksen tuotteet korvaavat mekaanisen lukituksen digitaalisella pääsynhallinnalla. iLOQ-ratkaisut perustuvat yrityksen kehittämään, patentoitavaan teknologiaan, joka mahdollistaa sähköisen lukitsemisen ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä omavoimaisilla ratkaisuilla, jotka ratkaisevat kadonneista tai kopioiduista avaimista, järjestelmän ylläpidosta ja elinkaarikustannuksista aiheutuvat ongelmat. www.iloq.com