iLOQin vastuullisuusraportti julkaistu

Vuoden 2021 aikana kiteytimme vastuullisuusstrategiamme ja sen myötä selvensimme strategiaamme ESG:n eri osa-alueilla. Vastuullisuus on keskeinen osa liiketoimintaamme sekä siihen liittyviä strategisia tavoitteita. Vastuullisuus liittyy olennaisesti kaikkeen toimintaamme.

iLOQilla on kestävyyteen kokonaisvaltainen 360 asteen lähestyminen. Tämä tarkoittaa kaikkien ympäristöön liittyvien sekä sosiaalisten ja yrityshallinnon (ESG) tekijöiden tarkastelua. Se koskee sekä yrityksen päivittäistä toimintaa että koko toimitusketjua sekä tuotteiden elinkaarta. Kiertotalouden ja kestävän suorituskyvyn jatkuva kehittäminen ovat tärkeä osa iLOQin strategiaa.

iLOQin ensimmäinen vastuullisuusraportti on julkaistu suomeksi ja englanniksi

Timo Pirskanen, talousjohtaja, timo.pirskanen@iloq.com, puh. 044 435 2329

iLOQ on nopeasti kasvava suomalainen yritys, jolla on johtava asema digitaalisen lukitusalan teknologisessa vallankumouksessa. iLOQ muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi ja mobiilipohjaiseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQin ratkaisut perustuvat patentoituihin teknologioihin, jotka mahdollistavat elektronisen lukituksen ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä ratkaisuilla, jotka ratkaisevat kadonneista tai kopioiduista avaimista, lukon ylläpidosta ja elinkaarikustannuksista aiheutuvat ongelmat. www.iloq.com