iLOQin verkkovuosikertomus 2019

Report this content

Viime vuosi näytti, kuinka olemme vakiinnuttaneet asemamme nykyaikaisissa digitaalisissa pääsynhallintaratkaisuissa. iLOQin verkkovuosikertomus 2019 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä.

Vuosikertomuksessa kerrotaan markkinakatsauksessa, että painopiste on edelleen vahvasti Keski-Euroopassa. Lisäksi kerrotaan, miten omistaudumme kestävälle kehitykselle ja otamme huomioon kokonaisvaltaisen sitoutumisen koko asiakaskokemukseen.

Lue lisää iLOQin saavutuksista ja tulevaisuudennäkymistä osoitteessa: https://annual-report.iloq.com/2019/

iLOQ lyhyesti

iLOQ on nopeasti kasvava suomalainen teknologiayritys, joka johtaa digitaalisen lukitsemisen mullistusta. iLOQ muuttaa mekaaniset lukot digitaaliseksi ja matkapuhelimiin perustuvaksi pääsynhallinnaksi. iLOQin ratkaisut perustuvat sen itse kehittämiin teknologioihin ja patentteihin, jotka mahdollistavat elektronisen lukituksen ja matkapuhelimen käytön ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä ratkaisuilla, jotka poistavat avainten kopioinnin tai katoamisen ongelman ja vähentävät lukkojen huoltotarvetta ja elinkaarikustannuksia. www.iloq.com