Johanna Wretdal nimitetty iLOQin markkinointijohtajaksi (CMO)

Johanna Wretdal on nimitetty iLOQin markkinointijohtajaksi (CMO) 15.8.2022 alkaen ja hänestä tulee myös iLOQin johtoryhmän jäsen. Ennen iLOQille tuloaan hän on työskennellyt markkinointijohtajana (CMO) Silo AI:ssa.

Johannalla on kahden vuosikymmenen globaali kokemus paikallisista startupeista kansainvälisesti listattuihin johtaviin organisaatioihin. Hän vastaa yrityksen markkinoinnista ja markkinointiviestinnästä. Hän on avainroolissa varmistaakseen kokonaisvaltaisen brändin kehittämisen, joka tukee organisaation strategiaa. Johanna on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri (johtaminen ja organisaatiot) Ruotsin kauppakorkeakoulusta (HANKEN).

"Olen innoissani liittyessäni iLOQiin ja yhdessä tiimin sekä asiakkaiden kanssa edistää vaikuttavaa kasvua", sanoo Johanna Wretdal.

Lisätietoa:

Heikki Hiltunen, toimitusjohtaja, iLOQ Oy, Puh. 040 3170 260, heikki.hiltunen@iloq.com

iLOQ on nopeasti kasvava suomalainen yritys, jolla on johtava asema digitaalisen lukitusalan teknologisessa vallankumouksessa. iLOQ muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi ja mobiilipohjaiseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQin ratkaisut perustuvat patentoituihin teknologioihin, jotka mahdollistavat elektronisen lukituksen ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä ratkaisuilla, jotka ratkaisevat kadonneista tai kopioiduista avaimista, lukon ylläpidosta ja elinkaarikustannuksista aiheutuvat ongelmat. www.iloq.com