LEHDISTÖTIEDOTE

Hyvät lehdistön edustajat

Olen irtisanoutunut Inchcape Motors Finland Oy:n palveluksesta siten, että viimeinen työpäiväni on 30.9.2011.

Olen ollut Inchcape Motors Finland Oy:n palveluksessa vuodesta 1997, toimien alussa yhtiön talousjohtajana ja vuodesta 2001 saakka toimitusjohtajana. Tähän aikaan mahtuu paljon erilaisia vuosia, kohokohtina mm. Mazda liiketoiminnan kasvu erittäin kannattavaksi toiminnaksi, vähittäiskauppamme laajeneminen Balttiaan yritysostojen kautta, Land Rover maahantuonnin saaminen Inchcape Motors Finlandille ja viimeisenä asiana Espoon liikkeessämme kohta aloitettava Fisker vähittäismyynti

Nyt kun yhtiöllämme on juuri sovitut jatkot maahantuontisopimuksista niin Mazdan kuin Jaguar/Land Roverin osalta koen, että on aika tehdä muutos niin oman elämäni kuin myös Inchcape Motors Finland Oy:n osalta. Seuraavaan kehitysvaiheeseen yhtiön tulee viemään seuraajani Darren Leigh; hänen laajalla vastuualueellaan on jatkossa niin Inchcapen Balttian vähittäismyynti kuin myös koko Inchcape Motors Finland Oy:n toiminta.

Haluan sydämellisesti kiittää kaikkia Inchcapen jälleenmyyjiä sekä yhteistyökumppaneitamme lehdistössä unohtumattomista hetkistä ja saavutuksista, samalla toivotan Darrenille erityistä menestystä tuleviin haasteisiin hänen uudessa tehtävässään.

INCHCAPE MOTORS FINLAND OY

Kari Mattila