Mazda paljastaa Tokiossa urheiluautokonseptin

• Yhtiö korostaa ajamisen iloa sloganillaan “Accelerate toward our dreams”
  • Tokion autonäyttelyssä nähdään Mazda KOERU, Cosmo Sport 110S ja paljon muuta

Hiroshima / Leverkusen, 30. syyskuuta, 2015. Mazda esittelee tulevassa Tokion autonäyttelyssä uuden urheiluautokonseptin. Näyttely avaa ovensa median edustajille 28. lokakuuta, ja yleisö pääsee tutustumaan antiin 30. lokakuuta – 8.marraskuuta.

Modernista ulkoasustaan huolimatta Mazdan uusin luomus korostaa selvästi autonvalmistajan perinteitä. Suunnittelijat halusivat sisällyttää konseptiin mahdollisimman paljon yhtiön urheiluautohistoriaa. Sloganinsa “Accelerate toward our dreams” mukaisesti Mazda korostaa myös merkin ainutlaatuista lähestymistapaa ajamisen iloon. Erityinen moottoriurheilunäyttely sisältää kaksi kilpavarustuksessa olevaa Mazda MX-5 -mallia. Vuoden 1967 Mazda Cosmo Sport 110S (yhtiön ensimmäinen sarjatuotettu kiertomäntämoottorimalli) täydentää Mazdan ainutlaatuista historiaa esittelevää kokoonpanoa. Syyskuussa Frankfurtissa paljastettu Mazda KOERU -crossover-konsepti on Mazdan osastolla esiteltävien 14 mallin joukossa. Näytteillä on myös palkittua SKYACTIV-tekniikkaa ja KODO – Soul of Motion -muotoilua käyttävä palkittu mallisto.

Tokion autonäyttelyssä on erityinen SMART MOBILITY CITY -osasto, jossa Mazda esittelee turvallisuustekniikoitaan, kuten innovatiivista käyttöliittymää, monisuuntatunnistuskonseptia ja Proactive Safety -filosofian mukaan kehitettyjä ratkaisuja. Niiden tavoitteena on varmistaa mielenrauha ja ajamisen hauskuus auttamalla kuljettajaa tunnistamaan mahdolliset vaaratilanteet ja käyttämään sopivaa harkintaa autoa ohjattaessa.

Mazdan lehdistötilaisuus alkaa 28. lokakuuta kello 08:30.

Lisätietoja: Mazda Johtaja Markku Riekkola
358 40 769 2130 / markku.riekkola[at]inchcape.fi

Voit ladata kuvia ja kansainvälisiä lehdistömateriaaleja rekisteröitymällä Mazdan lehdistösivuille osoitteessa www.mazda-press.com

Avainsanat: