LiftMaster U henkilönostimen avulla pääset nopeasti ja turvallisesti tekemään työtä korkealla

Zarges on lanseerannut ensimmäisen henkilönostimensa

Korkealla tehtävään työhön liittyy usein riskejä. Tapaturmavakuutuskeskuksen mukaan putoaminen on yksi tyypillisimmistä työtapaturmien sattumissyistä.* Uudella henkilönostimellaan LiftMaster U, Zarges pyrkii tekemään korkealla tehtävästä työstä turvallisempaa. Tämä siirrettävä henkilönostin on monipuolinen ja voidaan käyttää erilaisissa käyttökohteissa kuten asennuksessa, huoltotöihin ja korjaustoimenpiteissä. Zarges vahvistaa asemansa nousuapuvälineiden markkinoilla uuden kahvallisen henkilönostimen avulla, joka helpottaa työtä korkealla merkittävästi.

Edellytykset turvalliseen työskentelyyn korkealla kasvavat jatkuvasti entisestään ja nolla tapaturmaa -tavoitteiden myötä työtapaturmien välttämiseksi sovelletaan jatkuvasti tiukempia sääntöjä. LiftMaster täyttää useita turvallisuusvaatimuksia ja on sertifioitu standardin SFS EN 280 mukaisesti. Nostimella on useita etuja, varsinkin turvallisuutta ja ergonomiaa ajatellen. Käyttäjä seisoo turvallisesti suurella tasolla, jota ympäröi korkeat kaiteet. Sopivalla työkorkeudella käyttäjällä on molemmat kädet vapaina työn tekoa varten.

Helppo korkeudensäätö kahvan avulla

LiftMasterin avulla käyttäjä ylettyy jopa 4,3 metriin korkeuteen käden käänteessä kätevän korkeudensäädön ansiosta. Patentoidun nostomekanismin ansiosta tasoa voidaan pienellä ponnistuksella nostaa ja laskea lihasvoiman ja kahvan avulla. Henkilönostin ei ole akkukäyttöinen eikä siihen taritse sähköä, joten sitä voidaan myös käyttää esimerkiksi antistaattisissa olosuhteissa tai paikoissa ilman pistorasiaa. Näin ollen LiftMaster on aina käyttövalmis ja sen huoltaminen on vaivatonta. Kahvaa voidaan vaihtoehtoisesti vaihtaa akkuporakoneeseen mukavampaa korkeudensäätöä varten.

Kevyt ja siirrettävä

LiftMaster on myös erittäin kevyt ja helposti siirrettävä. Kompaktin rakenteen ansiosta nostinta voidaan helposti siirtää kapeissa käytävissä helposti pyörivillä pyörillä, joissa on helppokäyttöiset lukitusjarrut. Henkilönostinta voidaan ongelmitta kuljettaa paikasta toiseen, koska se mahtuu lähes jokaiseen pakettiautoon, kuljetusmitat 74 x 120 x 165 cm. Lisävakautta tarjoaa ulokejalat, jotka ovat nopeasti ulos- ja sisäänvedettävissä. LiftMasteria voidaan käyttää kevyen rakenteensa ansiosta myös kuormitusrajoitteisilla alustoilla (esim. toimistossa tai muissa sisätiloissa).

Zargesin ensimmäinen henkilönostin

Lanseeraamalla LiftMaster U henkilönostimen, Zarges panostaa uudelle alueelle. Henkilönostimen ominaisuudet on tarkoitettu edistämään työturvallisuutta korkealla ja turvallisten nousuapuvälineiden valikoimaa. LiftMaster U on nyt saatavilla valikoiduilta jälleenmyyjiltä.

LiftMaster antaa käyttäjälle mahdollisuuden aloittaa työt työpaikalla nopeasti, koska haluttu korkeus on nopeasti saavutettavissa, kertoo tuoteasiantuntija Marko Someroja. Käyttäjä saa turvallisen ja ergonomisen paikan seistä työskenneltäessä korkealla.

Lisätietoa ZARGES tuotteista: www.zarges.fi

*https://www.tvk.fi/tilastot-ja-julkaisusarjat/tilastot/

Tietoa Zargesista

Zarges GmbH on maailmanlaajuinen yritys, jonka pääkonttori sijaitsee Weilheimissa, Saksan Ylä-Baijerissa. Yrityksellä on noin 800 työntekijää kolmessa eri tuotantolaitoksessa Euroopassa. Suomessa Zarges toimii tytäryhtiönä. Innovatiivinen tekniikka ja laaja kokemus korkealaatuisesta alumiinista ovat nostaneet Zargesin yhdeksi johtavista yrityksistä kolmessa päätuoteryhmässään: Access - Pakkaus-, kuljetus- ja varastointiratkaisut sekä erikoisrakenteet. Zargesin tuotteissa alumiinin monet edut, esimerkiksi kestävyys, keveys sekä korroosion kestävyys yhdistyvät monikäyttöisyyteen. Zargesilta löytyy sopiva tuote jokaiseen tarpeeseen ja tarjoamme myös räätälöityjä ratkaisuja. Zarges on luotettava kumppani niin vähittäiskaupan, ammattilaisten sekä elinkeinoelämän aloilla toimiville asiakkailleen kuin yksityishenkilöillekin. Asiakkaat hyötyvät Zargesin laadusta, osaamisesta ja ammattitaitoisesta palvelusta vielä vuosia Zarges-tuotteen ostamisen jälkeen.

Lehdistöhenkilöt

Marko Someroja
Zarges Oy

marko.someroja@zarges.fi

Matilda Klinga

+46 73-660 81 76

matilda.klinga@inmema.com

Lainaukset

LiftMaster antaa käyttäjälle mahdollisuuden aloittaa työt työpaikalla nopeasti, koska haluttu korkeus on nopeasti saavutettavissa.
Marko Someroja