Zarges uusii nettisivujaan paremmilla ominaisuuksilla

Asiakkaat saavat nyt reaaliaikaisia tuotetietoja suomen kielellä zarges.fi -sivustolla.

Zarges päivittää nettisivujaan parantaakseen asiakkaiden käyttökokemusta. Jatkossa asiakkaat saavat esim. tuotteiden tekniset tiedot suomeksi. Asiakkailla on nyt myös helpompi selata tuotteita ja löytää etsimänsä. Zarges.fi -sivustolla löytyy myös verkkosuunnittelutyökalu, jonka avulla asiakkailla on helppo suunnitella juuri tarpeisiinsa sopivat työtasot, portaat, työjakkarat ja ylikulkusillat.

Zarges esittelee mielellään uusia nettisivujaan. Uudistuksen tavoitteena on pystyä vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin ja vaatimuksiin. Uudella sivulla on moderni ja tyylikäs muotoilu. Sivustolle on lisätty toimialakohtaisia sivuja, jotta kävijät löytävät etsimänsä vaivattomasti. Suodattimien ja hakuominaisuuksien avulla zarges.fi on entisiäkin käyttäjäystävällisempi.

Asiakkaiden erityistarpeisiin vastaa Zargesin verkkosuunnittelutyökalu Creaxess, jonka avulla asiakas itse pystyy suunnittelemaan juuri tarpeisiinsa sopivat portaat, ylikulkusillat ja työtasot. Lisäksi sivut ovat suunniteltu auttamaan käyttäjää helposti löytämään etsimänsä tiedot tai tuotteet. Tämän avulla Zarges pystyy tarjoamaan asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen ja jälleenmyyjilleen laajan valikoiman ominaisuuksia ja kattavat tiedot koko tuotevalikoimasta. Käyttäjät voivat tutustua uusiin sivuihin täältä: www.zarges.fi

– Meillä on ilo esitellä uusia nettisivujamme. Asiakkailla on nyt mahdollisuus ladata esimerkiksi tuotekuvia ja tuotetietoja. Kehitämme sivustoa jatkuvasti ja lähiaikoina asiakkailla on mahdollisuus helposti löytää lähin jälleenmyyjä postinumeron avulla, kertoo markkinoinnista vastaava, Sharie Sveholm, Zarges Suomessa ja Ruotsissa.

Tietoa Zargesista

Zarges GmbH on maailmanlaajuinen yritys, jonka pääkonttori sijaitsee Weilheimissa, Saksan Ylä-Baijerissa. Yrityksellä on noin 800 työntekijää kolmessa eri tuotantolaitoksessa Euroopassa. Ruotsissa, ja nyt myös Suomessa Zarges toimii kokonaisomisteisena tytäryhtiönä. Innovatiivinen tekniikka ja laaja kokemus korkealaatuisesta alumiinista ovat nostaneet Zargesin yhdeksi johtavista yrityksistä kolmessa päätuoteryhmässään: Access - Pakkaus-, kuljetus- ja varastointiratkaisut – erikoisrakenteet. Zargesin tuotteissa alumiinin monet edut, esimerkiksi kestävyys, keveys sekä korroosion kestävyys yhdistyvät monikäyttöisyyteen. Zargesilta löytyy sopiva tuote jokaiseen tarpeeseen, ja tarjoamme myös räätälöityjä ratkaisuja. Zarges on luotettava kumppani niin vähittäiskaupan, ammattilaiskaupan ja elinkeinoelämän aloilla toimiville asiakkailleen kuin yksityishenkilöillekin. Asiakkaat hyötyvät Zargesin laadusta, osaamisesta ja ammattitaitoisesta palvelusta vielä vuosia Zarges-tuotteen ostamisen jälkeen.

Lisätietoja zarges.fi

Lehdistöyhteyshenkilöt