Wipro Digital laajentaa digitaalisia palvelujaan ostamalla Designitin

Maailmanlaajuinen strateginen suunnitteluyritys Designit yhdistyy Wipro Digitaliin

New York, Kööpenhamina, Bangalore: Wipro Digital, Wipro Limitedin (NYSE: WIT), digitaalisen liiketoiminnan yksikkö, ilmoitti tänään aikeistaan ostaa Designit, palkittu maailmanlaajuinen strateginen suunnitteluyritys, joka on erikoistunut kehittämään transformatiivisia tuote-/ palvelukokemuksia.  Tämä investointi on seuraava vaihe Wipron digitaalisen tarjonnan kehittämisessä, ja tukee yrityksen taustaa, joissa yhdistyvät syvällinen suunnittelu ja muutosta edistävän teknologian kehittäminen ihmislähtöisten menetelmien avulla

"Asiakkaamme odottavat, että autamme heitä muuntamaan liiketoimintaansa ja pysymään digitaalisen kehityksen mukana. Monimutkaisten haasteiden ratkaiseminen alkaa strategisesta suunnittelusta, ja ihmislähtöisen menetelmän avulla edetään innovatiivisiin strategisiin teknologiaratkaisuihin. Näitä ratkaisuja tuottavat monialaiset tiimit, jotka koostuvat strategeista, suunnittelijoista ja teknisistä asiantuntijoista. Ostamalla Designitin täydennämme valmiuksiamme vakiintuneena markkinajohtajana, jolla on vahva teknisen suunnittelun historia, ja pystymme tuottamaan asiakkaillemme lisäarvoa", kommentoi Rajan Kohli, Wipro Digitalin Senior Vice President ja Global Head.

Designitin osaaminen ja vahva näyttö strategisesta suunnittelusta, käyttäjäkokemuksesta (UX), vuorovaikutuksen kehittämisestä (IxD) ja tuoteinnovaatioista tuottavat merkityksellisiä tuote- / palvelukokemuksia, joiden ansiosta ihmiset voivat elää entistä älykkäämmin, terveellisemmin ja tuottavammin. Designitin kokemus kokemuslähtöisestä suunnittelusta täydentää Wipro Digitalin teknologiaan, digitaaliseen strategiaan ja arkkitehtuuriin sekä suunnitteluun liittyvää osaamista.  Yhdessä organisaatioista tulee yritysjohdolle kokonaisvaltainen ja skaalattavissa oleva maailmanlaajuinen digitaalisen muunnoksen kumppani, joka auttaa parantamaan asiakaskokemusta liiketoimintojen radikaalilla digitalisoinnilla.

"Designit tarjoaa meille ainutlaatuisen mahdollisuuden yhdistää suunnittelualalla harvinaisia vahvuuksia, joita ovat esimerkiksi maailmanlaajuinen mittakaava ja läsnäolo, pohjoismainen perintö sekä innovatiivinen, palkittu asiakastyö. Designit on myös kehittänyt ainutlaatuisen avoimen, luovan ja yhteistyöhenkisen kulttuurin, jota haluamme vaalia ja laajentaa. Odotamme innolla työskentelyä Designitin monialaisten tiimien kanssa – tiimien, joiden tavoitteena on luoda parempaa ja älykkäämpää tulevaisuutta", Kohli jatkaa.

Vuonna 1991 Tanskan Aarhusissa perustetusta Designitista on kasvanut yksi maailman suurimmista yksityisistä suunnitteluyrityksistä. Yritys työllistää yli 300 henkilöä yhdeksässä toimipaikassa eri puolilla maailmaa, ja se tarjoaa transformatiivisia tuote- / palvelukokemuksia useille maailman johtavista innovatiivisista tuotemerkeistä terveydenhuollon, tietoliikenteen, pankkitoiminnan, autonvalmistuksen ja jälleenmyynnin aloilla.

"Suunnittelussa ei ole kyse enää asioiden kaunistamisesta. Siitä on tullut strategisen perustan luomista sekä kasvun ja muutoksen edistämistä eri toimialoilla. Paljon tarpeellista teknologiaa on jo olemassa, mutta inhimillinen kokemus on suunniteltava tavalla, joka on meille ymmärrettävä elämäntapamme ja työskentelytapamme kannalta. Siksi suunnittelu on nykyään niin strategista ja sillä on niin merkittävä vaikutus. Markkinoilla on lukematon määrä tuotteita, palveluja ja järjestelmiä, joita on yksinkertaistettava ja inhimillistettävä. Wipro Digitalin kanssa voimme toteuttaa tämän niin laajasti kuin voimme unelmoida", kertoo Mikal Hallstrup, Designitin perustaja ja Chief Visionary Officer.

Hallstrup jatkaa: "Teknologian ja kuluttajien käyttäytymisen muuttuessa nopeasti organisaatioiden on ylitettävä jatkuvasti käyttäjien odotukset. Designitin ainutlaatuinen strateginen suunnitteluprosessi yhdistyy jatkossa Wipro Digitalin kattaviin liiketoiminnan muunnosvalmiuksiin. Yhdessä meistä tulee yksi maailman vaikuttavimmista kumppaneista asiakkaillemme, ja olemme valmiit luomaan tulevaisuutta."

Yrityskauppa edellyttää tavanomaisten toteutumisehtojen täyttymistä ja viranomaishyväksyntöjä, ja sen odotetaan toteutuvan kuluvan vuosineljänneksen aikana.

Wipro
Wipro Limited (NYSE:WIT) on johtava teknologia-, konsultointi- ja ulkoistamisyritys, joka toimittaa asiakkaiden liiketoimintaa edistäviä ratkaisuja. Wipro toimittaa johtavia liiketoimintaratkaisuja kattavan toimialakokemuksensa ja laajan teknologiafokuksensa avulla auttamalla asiakkaita luomaan menestyksekkäitä ja mukautuvia yrityksiä. Wipro on saanut maailmanlaajuista tunnustusta kattavasta palveluvalikoimastaan. Sillä on konkreettinen suhtautuminen innovaatioiden tuottamiseen ja koko organisaatio on sitoutunut kestävään kehitykseen. Wiprolla on yli 160 000 työntekijää, jotka palvelevat asiakkaita yli 175 kaupungissa kuudessa maanosassa. Lisätietoa on osoitteessa wipro.com.

Wipro Digital on Wipron digitaalisen liiketoiminnan yksikkö, joka työskentelee ja iteroi asiakkaiden kanssa asiakaslähtöisten digitaalisten muunnosratkaisujen toteuttamiseksi. Yhdistämällä strategian, suunnittelun ja teknologian tuotamme asiakkaillemme näkemystä, muovaamme vuorovaikutusta, edistämme integraatiota ja teemme tilaa innovaatioille. Hyödynnämme asiakasmatkan suunnittelua poikkeuksellisten kokemusten luomiseksi maailmanlaajuisille tuotemerkeille, yrityksille ja niiden asiakkaille.  Lue lisää osoitteesta wiprodigital.com tai @WiproDigital.

Designit
Designit on maailmanlaajuinen strateginen suunnitteluyritys, joka auttaa yrityksiä hyödyntämään digitaalisen ajan mahdollisuudet muuntamalla teknologian merkityksellisiksi kokemuksiksi. Designitin kansainväliseen tiimiin kuuluu yli 300 suunnittelijaa, strategia ja teknologia-asiantuntijaa yhdeksässä toimipisteessä. Ainutlaatuisen strategisen suunnitteluprosessinsa avulla yritys kehittää yhdistettyjä tuote-palvelukokemuksia, jotka tuovat lisäarvoa loppuasiakkaille, parantavat liiketoiminnan arvoa sekä edistävät liiketoiminnan muunnosta. Designit edistää kasvua ja muutosta eri aloilla yhdistämällä strategian, teknologian ja suunnittelun. Yrityksen visiona on tehdä suunnittelun avulla tulevaisuudesta parempi kaikille.

Yhteystiedot medialle:
Vipin Nair
vipin.nair1@wipro.com

Subhashini Pattabhiraman
+91 9819773385
subhashini.pattabhiraman@wipro.com

Wipro Nordic

Linda Boman
+46 72 220 83 29
linda.boman@wipro.com

Sijoittajasuhteita koskevat yhteystiedot:
Aravind Viswanathan
aravind.viswanathan@wipro.com

Ennakoivat lausumat ja varaumat
Tietyt tämän tiedotteen sisältämät, tulevia kasvunäkymiämme koskevat lausumat ovat ennakoivia lausumia, joihin liittyy tiettyjä riskejä ja epävarmuustekijöitä, joiden vuoksi todelliset tulokset voivat erota merkittävästi näistä ennakoivista lausumista. Näihin lausumiin liittyviä riskejä ja epävarmuustekijöitä ovat, mukaan lukien rajoituksetta, tuottoamme, liikevaihtoamme ja tulostamme koskevat riskit ja epävarmuustekijät, kykymme luoda ja hallita kasvua, IT-palvelualan voimakas kilpailu, kykymme säilyttää kustannusetumme, palkkojen nousu Intiassa, kykymme houkutella ja pitää palveluksessamme huippuammattilaisia, kiinteähintaisten määräaikaisten sopimusten aika- ja kustannustason ylitykset, asiakkaiden keskittyminen, maahanmuuttoa koskevat rajoitukset, kykymme hallita kansainvälisiä toimintojamme, teknologian kysynnän heikkeneminen keskeisillä toimialoillamme, tietoliikenneverkkojen toimintahäiriöt, kykymme toteuttaa ja integroida mahdollisia yritysostoja, palvelusopimuksiimme perustuvat vahingonkorvausvastuut, strategisten sijoitustemme kohdeyritysten menestys, hallitusten verokannustimien peruuntuminen, poliittinen epävakaus, sota, oikeudelliset rajoitukset, jotka koskevat pääomien nostamista tai yritysten ostamista Intian ulkopuolella, immateriaaliomaisuutemme luvaton käyttö sekä liiketoimintaamme ja alaamme vaikuttava yleinen taloustilanne. Muut riskit, jotka voivat vaikuttaa toimintamme tuleviin tuloksiin, on kuvattu tarkemmin Yhdysvaltain arvopaperimarkkinoita valvovalle elimelle (SEC) toimitetuissa tiedoissa. Nämä tiedot ovat saatavilla osoitteesta www.sec.gov. Voimme aika-ajoin esittää muita kirjallisia ja suullisia ennakoivia lausumia, kuten lausumia, jotka sisältyvät Yhdysvaltain arvopaperimarkkinoita valvovalle elimelle (SEC) toimittamiimme tietoihin ja osakkeenomistajillemme laatimiimme raportteihin. Emme sitoudu päivittämään ennakoivia lausumia, joita aika ajoin esitämme tai joita puolestamme esitetään.

Avainsanat: