CK3 Next Generation

Intermec tuo markkinoille uuden sukupolven käsitietokoneita

Intermecin uusi CK3-sarja sisältää uuden sukupolven vankkatekoisia kannettavia käsitietokoneita, jotka tarjoavat mobiilimarkkinoiden parasta suorituskykyä sekä pitkän akkuajan. Intermecin uudet CK3X- ja CK3R-käsitietokoneet on kehitetty käytettäväksi jakelukeskuksissa, teollisuudessa ja vähittäiskaupassa.

Varastotoimintaan optimoitu CK3X korvaa erinomaisesti CK3B:n. Uusi Intermec CK3R puolestaan sopii kevyen teollisuuden ja vähittäiskaupan tarpeisiin.

Uudet laitteet on muotoiltu aikaisempien CK3B-mallien tavoin ja ne ovat yhteensopivia vanhempien sovellusten kanssa. Päivitys uuteen tekniikkaan sujuu kätevästi, kun yrityksen ei tarvitse investoida uusiin latureihin, telakointiasemiin tai skannerikahvoihin.

Optimoitua suorituskykyä
Kahdessa uudessa mallissa käytetään 1GHz:n OMAP-mikroprosessoria, mikä optimoi laitteiden suorituskyvyn ja lisää akun toiminta-aikaa. Lisäksi prosessori helpottaa viivakoodien käyttöä ja sovitusta alan uusiin standardeihin kuten HTML5:een.

– Intermec CK3X ja CK3R on kehitetty suositun CK3B:n pohjalta. Uudet käsitietokoneet vastaavat asiakkaiden laitteiden tuottavuudelle ja joustavuudelle asettamia vaatimuksia ja optimoivat samalla henkilöstön kapasiteetin, toteaa Earl Thompson, Intermec Senior Vice President, Mobile Solutions Business Unit.

– Uusi CK3-sarja on suunniteltu tulevaisuutta varten. Laitteet ovat hyvä valinta asiakkaille, joiden on jatkuvasti noudatettava tiedonkeruun uusia vaatimuksia sekä turvattava toimitusketjun, jakelukeskusten ja vähittäiskaupan toiminta myös tulevaisuudessa. CK3X on suunniteltu toimimaan myös tulevaisuudessa. Sen erittäin mukautuvainen rakenne tukee uusinta RF-standardia: 802,11 a / b / g / n ja Bluetooth-radiota sekä lisävarusteena RFID-lukijaa.

Nopea, kestävä ja vankkatekoinen
Intermec CK3X on mallikelpoinen seuraaja CK3B:lle. Vakioetäisyydellä toimiva integroitu viivakoodilukija tai skannaus lyhyeltä tai pitkältä etäisyydeltä varmistavat 1D- ja 2D-viivakoodien erinomaisen skannauksen. Lisäksi laite pystyy lukemaan vahingoittuneita koodeja. Tehokkuuden lisäämiseksi skannerit selviävät myös ympärisäteilevästä skannauksesta ja nopeista liikkeistä.

Vankkatekoinen CK3X kestää pudotuksen 1,5 metrin korkeudelta kaikissa työlämpötiloissa. Laitteen akkuaika on markkinoiden parhaimpia. Sillä voidaan tehdä monta työvuoroa akkua vaihtamatta tai lataamatta. Kooltaan CK3X on huomattavasti pienempi kuin markkinoiden muut vankkatekoiset käsitietokoneet.

Toimivaa ja vankkatekoista designia
Intermec CK3R on kehitetty kevyttä teollisuutta ja vähittäiskauppaa varten. Pienen kokonsa vuoksi CK3R on hyvä ja ergonominen valinta myymäläkäyttöön. Uusi EA31-kuvaprosessori pystyy skannaamaan nopeasti sekä 1D- että 2D-koodeja. Intermec CK3R kestää pudotuksen 1,2 metrin korkeudelta, ja lisäksi siinä on IP54-kotelointiluokan suojaus sadetta, kosteutta ja pölyä vastaan.

Hyvä yhteensopivuus
CK3X- ja CK3R-malleihin siirtyminen käy kätevästi Intermecin CloneNGo-työkalun ansiosta. Työkalun avulla yhden ainoan pääyksikön asetukset voidaan "kloonata" rajattomaan määrään muita yksiköitä.

Uusissa käsitietokoneissa on Microsoft® Windows Embedded Handheld -käyttöjärjestelmä, minkä ansiosta CK3X ja CK3R ovat yhteensopivia monien erilaisten varastonhallintaohjelmien sekä Intermec PartnerNet Independent Service Providerien (ISV) kehittämien muiden tärkeiden liiketoimintasovellusten kanssa.

Tarvetta mobiililaitteista
Markkinoilla tarvitaan jatkuvasti yhä enemmän vankkatekoisia ja samalla ergonomisia mobiiliyksiköitä, jotka tarjoavat luotettavan akkuajan, turvalliset informaatio- ja konfigurointivaihtoehdot sekä hyvän prosessitehon.

Intermecin uuden sukupolven tehokkaat CK3-sarjan käsitietokoneet täyttävät kaikki nämä vaatimukset ja toimivat hyvin niin varastoissa ja logistiikkaratkaisuissa kuin myös myymälämiljöissäkin, toteaa David Krebs, VP Mobile & Wireless Practice, VDC Research.

Amerikkalainen VDC Research Group tekee markkinatutkimuksia ja antaa neuvoja eri puolilla maailmaa toimiville teknisille johtajille. Yrityksen hankkimat tiedot ja arvokkaat havainnot tukevat heidän asiakkaidensa tärkeitä strategisia päätöksiä. Yrityksen toiminnan perustana on neljää menetelmää: tietojen automaattinen tunnistus ja keräys, upotetut laitteistot, sisäänrakennettu ohjelmisto ja Enterprise Mobility eli yritysten mobiliteetti.

Intermecin YouTube-kanavalla on CK3X:n ja CK3R:n toimintoja esittelevä tuotevideo: Klikkaa tästä

Pia Clerté, Field Marketing Manager Nordics

Puh.: + 46 8 622 06 59Sähköposti: pia.clerte@intermec.com

Patrik Fredriksson, Country Manager Finland
Puh.: + 46 8 622 06 53Sähköposti: patrik.fredriksson@intermec.com

Lisätietoa on osoitteessa: www.intermec.se. Lue myös Intermecin "Trends & Technology blog" tai www.twitter.com/intermec.

Copyright © 2012 Intermec Technologies Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. Intermec on Intermec Technologies Corporationille kuuluva rekisteröity tavaramerkki.

Intermec on maailman johtavia automaattisen tiedonkeruun, Intellitag RFID -järjestelmien, mobiilin tiedonkäsittelyn, verkko- ja radioviestintäratkaisujen, viivakooditulostimien ja tarrojen kehittäjiä ja valmistajia. Yrityksen tuotteita ja palveluja käytetään teollisuuden aloilla eri puolilla maailmaa parantamaan toiminnan tuottavuutta, laatua ja käytettävyyttä. Intermecillä on paikalliskonttoreita Tukholmassa, Kööpenhaminassa ja Oslossa. Lisätietoja on osoitteessa: www.intermec.com