Intermec lanseeraa markkinoiden joustavimman HTML5-verkkoselaimen

Intermec lanseeraa uuden HTML5-verkkoselaimen, joka mahdollistaa iOS- ja Android-järjestelmissä sekä monissa Intermecin vankkatekoisissa käsitietokoneissa toimivien sovellusten kehittämisen. Verkkoselain on avoin alustasovellus, joka tehostaa työvirtoja ja tarjoaa lisää joustavuutta työssään liikkuville työntekijöille.

WebKitiin perustuvaa Intermecin HTML5-ratkaisua voidaan käyttää useissa Intermecin Windows Mobilea ja Windows Embeddediä käyttävissä käsitietokoneissa. Verkkoselain tukee sekä online- (yhteydessä verkkopalvelimeen) että offline-tilassa (ei yhteyttä verkkopalvelimeen) käytettäviä sovelluksia tai näiden yhdistelmiä.

– Intermecin uuden HTML5-verkkoselaimen avulla yritykset voivat tarjota työssään liikkuville työntekijöilleen modernin käyttöliittymän ja uusimman liiketoimintalogiikan yhdessä heidän työolosuhteisiinsa ja käyttövaatimuksiinsa soveltuvan laitteiston kanssa, toteaa Earl Thompson, Intermecin Senior Vice President, Mobile Solutions Business Unit.

Earl Thompson jatkaa:

– Intermecin HTML5-verkkoselain tarjoaa mahdollisuuden varmistaa sovellusten toimivuus myös tulevaisuudessa, koska niitä voidaan kehittää ja toimittaa alustasta riippumatta.

Intermecin Windows Embedded Handheld -käyttöjärjestelmään tarkoitettu HTML5-verkkoselain perustuu uusimpaan WebKit-moottoriin, aivan kuten iOS ja Androidkin. Verkkoselain on valmiiksi asennettuna ilman erillistä lisenssiä ja rekisteröintivaatimusta Intermecin käsitietokoneissa CN50, CS40, CN70, CN70e ja CK70. Lisäksi se voidaan ladata maksutta malleihin CK3, CK71 ja CV41. Älypuhelimissa ja mobiilitietokoneissa käytettäviä HTML5-sovelluksia voidaan käyttää nyt myös Intermecin kestävissä käsitietokoneissa ilman muutoksia.

Työvirtojen tehostamiseksi tiedot tallentuvat paikallisesti, kunnes synkronointi palvelimen kanssa on mahdollista. Näin aikaa ei mene hukkaan huonojen verkkoyhteyksien vuoksi. Siirtotiedot voidaan päivittää nopeasti, mikä nopeuttaa työvirtoja. Koska ei voida olla varmoja siitä, mitä käyttöjärjestelmiä tulevaisuudessa käytetään, sovellusten mukauttaminen HTML5-selaimeen tai uusien HTML5-sovellusten kehittäminen antaa ohjelmoijille mahdollisuuden luoda yhden ainoan lähdekoodin, jota voidaan käyttää Windows Mobile-, Android- ja iOS-järjestelmissä ja joka toimii varmasti myös tulevaisuudessa.

– Intermecin yksiköiden sisältämä HTML5-tuki helpottaa ja virtaviivaistaa minun työtäni tuotekehittäjänä, kun työstän uraauurtavia mobiili- ja verkkoratkaisuja erilaisiin alustoihin, mm. Intermecin laitteisiin. Voimme siten kehittää yhteisen HTML5-ympäristön sekä kuluttaja- että teollisuuskäyttöön tarkoitetuille tuotteille, toteaa TechLanternin Managing Partner David Judd.

– Intermec esittelee selkeän vision siitä, miten HTML5 vaikuttaa markkinoihin. Yritys on kehityksessä mukana luodessaan uusia mahdollisuuksia niiden muutosten perusteella, joita kenttätyöskentelyyn tarkoitettujen kuluttajatuotteiden yleistyminen on aiheuttanut. Yrityksen HTML5-verkkoselain tarjoaa ohjelmistomyyjille ja asiakkaille selkeän ja helpon tavan hyödyntää vankkatekoisia mobiilitietokoneita älypuhelimia ja lukulaitteita käyttävissä ympäristöissä, toteaa VDC Researchin mobiiliohjelmistojen vanhempi analyytikko Eric Klein.

Pia Clerté, Field Marketing Manager Nordics
Puh.: + 46 8 622 06 59, Sähköposti: pia.clerte@intermec.com

Patrik Fredriksson, Country Manager Finland
Puh.: + 46 8 622 06 53, Sähköposti: patrik.fredriksson@intermec.com

Lisätietoa on osoitteessa: www.intermec.se. Lue myös Intermecin "Trends & Technology blog" tai www.twitter.com/intermec

Copyright © 2012 Intermec Technologies Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. Intermec on Intermec Technologies Corporationille kuuluva rekisteröity tavaramerkki. Android on Google Incille kuuluva tavaramerkki. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat omille omistajilleen.

Intermec on maailman johtavia automaattisen tiedonkeruun, Intellitag RFID -järjestelmien, mobiilin tiedonkäsittelyn, verkko- ja radioviestintäratkaisujen, viivakooditulostimien ja tarrojen kehittäjiä ja valmistajia. Yrityksen tuotteita ja palveluja käytetään teollisuuden aloilla eri puolilla maailmaa parantamaan toiminnan tuottavuutta, laatua ja käytettävyyttä. Intermecillä on paikalliskonttoreita Tukholmassa, Kööpenhaminassa ja Oslossa. Lisätietoja on osoitteessa: www.intermec.com

Lainaukset