Miten julkisella sektorilla voidaan tarttua maksujen viivästymiseen? Miten Euroopan maat eroavat maksujen kotiutumisessa?

Intrum Justitia Oy on maamme suurin luotonhallinnan ja perinnän asiantuntija, joka työllistää 250 henkilöä. Intrum Justitian Luotonhallintaseminaarissa Turussa kerrotaan mm. otsikkojen aiheista kahdessa seminaarissa: Julkisen sektorin seminaari: ke 5.10. klo 8.30 Turku (Hotelli Hamburger Börs, Kauppiaskatu 6) Paikalla on lähes 20 alueenne julkisen sektorin edustajaa. Yhteyshenkilö paikan päällä on julkisen sektorin yhteyspäällikkö Helena Degerth, puh. 050 347 6046 Yrityssektorin seminaari: ke 5.10. klo 12.00 Turku (Hotelli Hamburger Börs, Kauppiaskatu 6) Paikalla on lähes 50 alueenne yrityselämän edustajaa. Yhteyshenkilö paikan päällä on yhteyspäällikkö Anne Weck-Syrjänen, puh. 050 584 9798 Tarkemmat ohjelmat ohessa. Toimittajanne on tervetullut tapaamaan asiantuntijoitamme ja kuuntelemaan esityksiä. Tervetuloa! Intrum Justitian Luotonhallintaseminaari Turku 5.10. 08.30 Seminaarin avaussanat - Miten julkisella sektorilla voidaan auttaa hitaita maksajia maksamaan nopeammin? - Miten perintä onnistuu julkisen sektorin saatavissa? yhteyspäällikkö Helena Degerth, puh. 050 347 6046 09.15 Muistutuspalvelun ulkoistaminen yleistymässä julkisella sektorilla - Trendinä: kaikki ovat jo ulkoistaneet perinnän, nyt kunnat ulkoistavat maksumuistutuksia – miksi? yhteyspäällikkö Helena Degerth, puh. 050 347 6046 10.15 Uudistuva ulosotto - Ulosoton tilanne tällä hetkellä Kihlakunnanvouti Olli Sippola, Turun kihlakunnan ulosottovirasto 10.45 Ajankohtaista perintäalan lainsäädännössä Salla Tulkki, varatuomari, Intrum Justitia Oy Lakiasiaintoimisto Lainvoima 11.30 Seminaari päättyy Intrum Justitian Luotonhallintaseminaari yrityksille Turku 5.10. 12.15 Seminaarin avaussanat - Toimialan lukuja ja tilastotietoja - Intrum Justitia -konsernin Eurooppalaisen Maksutapatutkimuksen tulokset - Fair Pay Web –tehokkuutta perinnän seurantaan Anne Weck-Syrjänen, Intrum Justitia Oy puh. 050 584 9798 12.30 Riskien hallinta yrityksen myyntipäätöksissä - Trendinä on siirtyä perinnästä ennakointiin: selvittää ostajan luottokelpoisuus jo ennen myyntiä ja valvoa luottokelpoisuutta Kai Palmén, Intrum Justitia Oy puh. (09)2291 1642 13.00 Muistutuspalvelulla tehoa saatavien kiertoon Anne Weck-Syrjänen, Intrum Justitia Oy puh. 050 584 9798 13.15 Uudistuva ulosotto - Ulosoton tilanne tällä hetkellä Kihlakunnanvouti Olli Sippola, Turun kihlakunnan ulosottovirasto 14.00 Iltapäiväkahvi 14.30 Uutta lainsäädäntöä Salla Tulkki, varatuomari, Intrum Justitia Oy Lakiasiaintoimisto Lainvoima 16.00 Seminaari päättyy