Älä kärsi jouluna ähkystä, poista kuonat luonnollisesti

Joulupöydän herkuista voi tulla tukala olo. Carmolis Ruuansulatustipoilla selviät jouluähkystä pehmeän luonnollisesti. Tipoilla voi myös toteuttaa lempeän detox-kuurin pyhien jälkeen.

Vatsa kipristelee ja turvottaa, olo tuntuu liian täysinäiseltä ja ilmavaivat piinaavat. Ei ole ihme, jos joulunaikaan ruuansulatus ei toimi ihan moitteettomasti. Takana on raskas pikkujoulukausi, kiire ja stressi kasvavat huippuunsa joulun alla, ja jouluna syödään usein raskaasti ja tavanomaisesta poikkeaviin aikoihin. Vatsa ei tykkää tällaisesta rasituksesta. Onneksi Carmolis Ruuansulatustipat helpottavat tukalaa oloa.

Tutun Carmolis-tuoteperheen uusin jäsen, Carmolis Ruuansulatustipat, on yrttiuutevalmiste. Se sisältää latva-artisokkaa, piparminttua ja voikukkaa, jotka on todettu hyviksi vatsalle, maksalle ja sapelle. Carmolis Ruuansulatustipat helpottavat oloa aktivoimalla ruuansulatusentsyymejä ja pilkkomalla raskaan aterian rasvoja. Käyttö on helppoa; tipat sekoitetaan veteen ja juodaan ennen ruokailua. Latva-artisokka ja voikukka auttavat puhdistamaan elimistöä kuona-aineista, joten Carmolis Ruuansulatustipoilla voi toteuttaa myös lempeän detox-kuurin. Carmolis Ruuansulatustipat sopivat sekä akuuttiin tarpeeseen että säännölliseen käyttöön.

Talven tehoaineet lahjapakkauksessa

Perheelle, ystäville tai miksei ihan itselleenkin voi nyt lahjoittaa talvista hyvinvointia myös kätevässä Carmolis-lahjapakkauksessa. Pakkaus sisältää Ruuansulatustippojen lisäksi Carmolis Yrttitippoja sekä Carmolis Yrttipastilleja.

Yrttitipat ja -pastillit hellivät karheaa kurkkua ja helpottavat flunssaisen tukkoista oloa. Ne ovat omiaan tukemaan myös esimerkiksi puhetyötä tekeviä. Niiden teho perustuu vuosisatojen aikana toimiviksi todettujen 11 eri yrtin eteerisiin öljyihin – tuotteet sisältävät muun muassa piparminttua, laventelia, kanelia, neilikkaa ja muskottia.

Faktat: Carmolis Ruuansulatustipat

• Myydään luontaistuotealan erikoisliikkeissä ja apteekeissa.
  • Hinta n. 11 € / 50 ml pakkaus.
  • Vaikuttavat aineet latva-artisokkauute, piparminttu-uute sekä voikukka- ja voikukanjuuriuute.
  • Yrttiuutevalmisteita ei suositella pienille lapsille eikä raskaana oleville.
  • Maksa- ja sappivaivoista kärsivien tulee noudattaa varovaisuutta tuotteen käytössä.

Tuotepäällikkö Juha Sihvonen, Oy Valioravinto Ab, puh: 06 781 7941, sähköposti: juha.sihvonen@valioravinto.fi

Pietarsaarelainen perheyritys Valioravinto on perustettu vuonna 1960, ja sen liikeideana on alusta asti ollut tuottaa puhtaita ja luontaisia vaihtoehtoja suomalaisten hyvinvoinnin tueksi. Valioravinnon arvostus kuluttajien että luontaistuotealan parissa näkyy muun muassa sen jatkuvassa menestyksessä Vuoden Terveystuote –valinnoissa. Voitto on tullut kotiin jo 12 kertaa, useammin kuin yhdelläkään kilpailijalla; viimeisin voittaja on Iho Omega –mustaherukansiemenöljykapselit vuonna 2011. Valioravinto panostaa tulevaisuuteen ja kehittää jatkuvasti uusia tehokkaita, turvallisia ja tutkittuja tuotteita ihmisten hyvinvoinnin tueksi. Laadulle asetetaan tiukat vaatimukset, mistä osoituksena on yrityksen lääketehdas- ja lääketukkuoikeudet.