Neidonhiuspuu-uutteesta helpotusta kylmiin käsiin ja jalkoihin

Kylmistä käsistä ja jaloista kärsivät kaikenikäiset, mutta usein vaiva koskettaa erityisesti senioreita. Mummin kylmistä sormista tuntuvat tavarat lipeävän entistä helpommin, ja kylmät jalat kiusaavat nukkumaanmenoaikaan. Valioravinnon KingoVital on neidonhiuspuu-uutetabletti, joka on tarkoitettu avuksi lieviin ääreisverenkierron häiriöihin, kuten kylmiin käsiin ja jalkoihin.

Ikääntyminen aiheuttaa meissä kaikenlaisia muutoksia, kuten verisuonten joustavuuden vähenemistä. Se johtuu suurelta osin suonten seinämien väsymisestä, mutta myös luonnollisesta kolesterolin aiheuttamasta karstoittumisesta. Koska veren virtausta hidastavat muutokset vaikuttavat herkimmin ääreisverenkierron pieniin suoniin, kielivät kylmät kädet ja jalat usein juuri tästä. Onneksi villasukkien rinnalle kylmyyttä karkottamaan voi ottaa avuksi myös KingoVitalin, joka on neidonhiuspuu-uutetabletti. Neidonhiuspuu eli ginkgo biloba on yksi tutkituimmista ja toimivimmista ääreisverenkierron vilkastuttajista.

Neidonhiuspuun kliinisiä vaikutuksia on tutkittu jo 1950-luvulta lähtien Saksassa, missä ginkgo-valmisteet ovatkin lääkärien eniten määräämiä rohdoslääkkeitä. Tutkimusten ansiosta tiedetään, että neidonhiuspuu-uute vähentää verihiutaleiden sakkautumista, kertoo Valioravinnon tuotepäällikkö Juha Sihvonen.

- Neidonhiuspuu-uutteen avulla veri pysyy notkeana ja kulkee paremmin pienimmissäkin verisuonissa. Lisäksi uute laajentaa verisuonia, jolloin pienimmätkään suonet eivät ole enää niin ahtaita. Siksi se on juuri omiaan auttamaan palelevia käsiä ja jalkoja.

KingoVital on rekisteröity perinteinen kasvirohdosvalmiste

Suomessa ginkgo biloba -valmisteet ovat lääkelain alaisia. Lääkeviranomaisen luvan varaisesti niitä voidaan suositella lieviin ääreisverenkierron häiriöihin, kuten kylmille käsille ja jaloille. Tällä hetkellä Suomessa on vain kaksi ginkgo biloba -valmistetta, jotka ovat rekisteröityjä perinteisiä kasvirohdosvalmisteita. Niistä toinen on Valioravinnon KingoVital.

Valioravinto Terveysmessuilla 21. – 23.10.2011 Helsingin Messukeskuksessa

Valioravinnon löydät Terveysmessuilta osastolta 6m23. Tervetuloa tutustumaan KingoVitaliin ja muihin Valioravinnon tuotteisiin!

Faktat: KingoVital neidonhiuspuu-uutetabletit

• Myydään luontaistuotealan erikoisliikkeissä ja apteekeissa.
  • Hinta 20 - 22 € / 75 tabletin pakkaus.
  • Ei suositella käytettäväksi yhdessä verenohennuslääkityksen kanssa.
  • Käyttö pitää keskeyttää kaksi viikkoa ennen kirurgisia toimenpiteitä.
  • Ei suositella epilepsiaa sairastaville.
  • Ei suositella raskaana oleville tai imettäville.
  • Rekisteröity perinteinen kasvirohdosvalmiste.
  • Luotettu ja pitkään Suomen markkinoilla ollut gingko biloba -valmiste; valittu vuoden luontaistuotteeksi jo 1994.

Tuotepäällikkö Juha Sihvonen, Oy Valioravinto Ab, puh: 06 781 7941, sähköposti:juha.sihvonen@valioravinto.fi

Markkinointipäällikkö Janne Grahn, Oy Valioravinto Ab, puh: 06 781 7900, sähköposti:janne.grahn@valioravinto.fi

Lehdistökontakti Johanna Tanhuanpää, Invenire Oy, puh: 040 822 8140, sähköposti:johanna.tanhuanpaa@invenire.fi

Pietarsaarelainen perheyritys Valioravinto on perustettu vuonna 1960, ja sen liikeideana on alusta asti ollut tuottaa puhtaita ja luontaisia vaihtoehtoja suomalaisten hyvinvoinnin tueksi. Valioravinnon arvostus kuluttajien että luontaistuotealan parissa näkyy muun muassa sen jatkuvassa menestyksessä Vuoden Terveystuote –valinnoissa. Voitto on tullut kotiin jo 12 kertaa, useammin kuin yhdelläkään kilpailijalla; viimeisin voittaja on Iho Omega –mustaherukansiemenöljykapselit vuonna 2011. Valioravinto panostaa tulevaisuuteen ja kehittää jatkuvasti uusia tehokkaita, turvallisia ja tutkittuja tuotteita ihmisten hyvinvoinnin tueksi. Laadulle asetetaan tiukat vaatimukset, mistä osoituksena on yrityksen lääketehdas- ja lääketukkuoikeudet.