Invesdor voitti paikan Euroopan lupaavimpien kasvuyritysten joukossa

Joukkorahoituspalvelu Invesdor on valittu Euroopan sadan lupaavimman kasvuyrityksen joukkoon. Voittajat valittiin keskiviikkoiltana Amsterdamissa järjestetyssä mediayhtiö Red Herringin tilaisuudessa.

Maaliskuun viimeisellä viikolla uutisoitiin, että joukkorahoituspalvelu Invesdor oli finalistiehdokkaana Red Herringin Euroopan sadan kuumimman kasvuyrityksen listalle. Lopulliset voittajavalinnat tehtiin keskiviikkoiltana Red Herringin järjestämässä tilaisuudessa Amsterdamissa. Invesdor löysi paikkansa voittajien joukossa.

Red Herringin lopulliselle listalle valituksi tulemista pidetään yhtenä merkittävimmistä startup-yrityksille annettavista tunnustuksista. Invesdor oli eurooppalaisista finalisteista ainoa joukkorahoitustoimija.

– Invesdor on nyt tunnustetusti Euroopan lupaavin joukkorahoitusalusta ja yksi lupaavimmista kasvuyrityksistä. Kyllä nyt hymyilyttää, riemuitsi Invesdorin toimitusjohtaja Lasse Mäkelä.

Red Herring -voitto on kuitenkin Invesdorin suunnitelmissa vasta ensimmäinen monista.

– Emme aio jäädä tyytyväisinä pokaaliamme kiillottamaan, vaan jatkamme liiketoimintamme kasvattamista ja kehittämistä strategiamme mukaisesti. Näytämme pian, että palkinto meni oikeaan osoitteeseen, jatkaa Mäkelä.

Lasse Mäkelä, Invesdor Oy, toimitusjohtaja, puh. +358 40-7533 844, lasse.makela(at)invesdor.com

Invesdor on yksi Pohjois-Euroopan johtavista osakepohjaisen joukkorahoituksen palveluista. Invesdor pyrkii vauhdittamaan Suomen talouskasvua parantamalla startup- ja kasvuyritysten mahdollisuuksia saada rahoitusta. Autamme pääomaa etsiviä yrityksiä ja kasvuyrityksistä kiinnostuneita yksityisiä sijoittajia löytämään toisensa verkossa. Pääoma tulee sijoittajilta eri puolilta maailmaa. Lisää tietoa yrityksestämme ja palveluistamme osoitteessa invesdor.com.