Isännöintiliiton kunniamaininta isännöitsijä Paula Helistenkankaalle Lahteen

Näkökulmia aiheeseen:

• Isännöintiliiton kunniamaininta lahtelaiselle Paula Helistenkankaalle
  • Isännöinnin rooli on kehittää taloyhtiötä aktiivisesti
  • Positiivinen ja innostunut ote ovat isännöintityössä välttämättömiä

Isännöintiliitto myönsi kunniamaininnan REIM Lahti Oy:ssä työskentelevälle isännöitsijä Paula Helistenkankaalle. Pitkään isännöintialalla työskennellyt Helistenkangas, 60, on rautainen ammattilainen ja jaksaa innostua työstään joka päivä. Kunniamaininta jaettiin Isännöintipäivillä Jyväskylässä 13.9.2012.

Lue koko tiedote: http://www.isannointiliitto.fi/29832.aspx

Isännöintiliitto, toimitusjohtaja Tero Heikkilä, puh. 0400 160 342
REIM Lahti Oy, Paula Helistenkangas, puh. 0207 438 582

Isännöitsijöiden keski-ikä on 52 vuotta.
Puolet isännöitsijöistä saavuttaa eläkeiän kymmenen vuoden kuluessa, joten nuorta työvoimaa tarvitaan.
Isännöintialalla toimii 2 500 isännöitsijää ja yhteensä 5 000 asiantuntijaa. Kolmannes isännöitsijöistä on naisia.

Isännöitsijän työ on monipuolista ja siksi mielenkiintoista. Priorisointikyky ja asiakkaiden luottamuksen saaminen ovat isännöitsijän tärkeimpiä ominaisuuksia.
Isännöintiliiton kunniamaininnalla muistettu Paula Helistenkangas