Isännöintiliiton opas taklaa vesivahingot

Näkökulmia aiheeseen

• Miten asukas voi huolehtia asunnon kunnosta ja ehkäistä vahinkoja?
  • Miten toimia, jos asunnossa tapahtuu esimerkiksi vesivahinko?
  • Mikä on isännöinnin rooli vahinkojen ehkäisyssä ja korjaamisessa?

Asunto-osake on monen suomalaisen suurin omaisuus, josta kannattaa pitää huolta. Oikealla kunnossapidolla monet kalliit vahingot ovat estettävissä. Jos vahinko kuitenkin tapahtuu, oikea toiminta vahinkotilanteessa vähentää korjauskustannuksia, lisävahinkoja ja riitoja. Isännöinnin pitää huolehtia, että asukkaat saavat riittävästi tietoa. Tätä varten Isännöintiliitto on julkaissut Kunnossapitovastuu-oppaan osakkaalle ja vuokralaiselle.

Lue koko tiedote: http://www.isannointiliitto.fi/29814.aspx

lakiasiantuntija, OTM Marina Furuhjelm, puh. 050 597 5976
kiinteistöneuvos Mikko Peltokorpi, puh. 050 523 2500
projektipäällikkö Hemmo Päivärinne, puh. 050 359 9560

Isännöintipalveluita tuottaa 700 isännöintiyritystä. Isännöintialalla toimii 2500 isännöitsijää ja yhteensä 5000 asiantuntijaa.

Kun vahinko sattuu, paniikki, huhut ja riidat pääsevät helposti valloilleen.
Lakiasiantuntija, OTM Marina Furuhjelm
Isännöinti on asiantuntijapalvelua, joka huolehtii, että korjaukset ovat suunnitelmallisia ja kotitalon arki sujuu vahingosta huolimatta.
Lakiasiantuntija, OTM Marina Furuhjelm