Isännöintiliitto kartoittaa isännöinnin asiakastyytyväisyyttä valtakunnallisesti

-        Isännöinti pitää huolta kahden miljoonan suomalaisen suurimmasta omaisuudesta.

-        Suomessa on 700 isännöintiyritystä, joissa työskentelee 5 000 asiantuntijaa.

-        Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimus tavoittaa 56 000 taloyhtiön hallituksen jäsentä.

-        Mitä Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksella mitataan?

Isännöintiliitto toteuttaa loka-marraskuussa yhteistyössä Promenade Research Oy:n kanssa valtakunnallisen Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksen. – Asiakaspalautetta on hyvä kerätä säännöllisesti, sillä siten isännöintiyritykset saavat tärkeää tietoa palveluidensa kehittämiseksi, Isännöintiliiton kehityspäällikkö Heikki Kauranen toteaa.

Lue koko tiedote: http://www.isannointiliitto.fi/medialle/isannointiliitontiedotteet/30135.aspx

Lisätiedot:

Isännöintiliitto, kehityspäällikkö Heikki Kauranen, p. 040 080 5421

Promenade Research Oy, myyntijohtaja Kimmo Karvinen, p. 044 504 5952

Käytännön kokemuksia osaavat kertoa isännöinnin paikalliset asiantuntijat eri puolilla maata: www.isannointiliitto.fi/paikallisetasiantuntijat

Asunto-osakeyhtiöissä on miljoona kotia ja kaksi miljoonaa asukasta.

– Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimus tavoittaa kaikkiaan 56 000 taloyhtiön hallituksen jäsentä. Kyseessä on laajin koskaan toteutettu isännöintialan asiakastyytyväisyystutkimus.
Heikki Kauranen, kehityspäällikkö, Isännöintiliitto