Isännöintiyritys 2012 -palkinto Freddis Oy Ab:lle

Näkökulmia aiheeseen:

• Isännöintiyritys 2012 -palkinto Freddis Oy Ab:lle
  • Isännöintiyritys on vastuussa siitä, että arki toimii, asumiskustannukset ovat ennakoitavia ja korjaukset suunnitelmallisia.

Isännöintiliitto myönsi isännöintiyritys 2012 -palkinnon helsinkiläiselle isännöintiyritys Freddis Oy Ab:lle. Freddis Oy Ab kerää kehuja asiakaslähtöisestä ja aktiivisesta isännöintipalvelusta sekä toimivasta palvelusta korjaushankkeissa. Palkinto luovutettiin valtakunnallisilla Isännöintipäivillä Jyväskylässä 13.9.2012.

Lue koko tiedote: http://www.isannointiliitto.fi/29833.aspx

Isännöintiliitto, toimitusjohtaja Tero Heikkilä, puh. 0400 160 342
Freddis Oy Ab, toimitusjohtaja, diplomi ekonomi Fred Packalén, puh. 040 501 2329 / 0102718062

Asunto-osakeyhtiöissä on miljoona kotia ja kaksi miljoonaa asukasta