Isännöitsijät povaavat putkiremonttien hintoihin 4,6 % nousua

Näkökulmia aiheeseen

• Miten putkiremonttien hinnat muuttuvat seuraavan vuoden aikana?
  • Mitä putkiremontti maksaa?
  • Putkiremonttien kilpailuttamisessa osakkaiden kannattaa luottaa isännöintiyritysten asiantuntemukseen.

Isännöintiliiton putkiremonttibarometrin 2012 mukaan isännöitsijät ennakoivat putkiremonttien hintoihin 4,6 prosentin nousua seuraavien 12 kuukauden aikana. Viime vuonna vastaava luku oli 4,8 prosenttia. - Odotukset hintakehitykselle ovat melko lailla viime vuoden luokkaa, summaa Isännöintiliiton kehityspäällikkö Heikki Kauranen.

Lue koko tiedote: http://www.isannointiliitto.fi/29807.aspx

Isännöintiliitto, kehityspäällikkö Heikki Kauranen, puh. 0400 805 421
Promenade Research Oy, tutkimusjohtaja Pekka Harjunkoski, puh. 050 599 0079

Käytännön kokemuksia osaavat kertoa isännöinnin paikalliset asiantuntijat eri puolilla maata: www.isannointiliitto.fi/paikallisetasiantuntijat/

Isännöintipalveluita tuottaa 700 isännöintiyritystä. Isännöintialalla toimii 2500 isännöitsijää ja yhteensä 5000 asiantuntijaa.

Remontin toteutukseen vaikuttavat esimerkiksi taloyhtiön ikä, putkien kunto ja erityisesti se, halutaanko putkiremontin yhteydessä uudistaa asuntojen kylpyhuoneet ja keittiöt.
kehityspäällikkö Heikki Kauranen