Kotitalo-lehdeltä mielenkiintoisia videoita taloyhtiöelämästä

Kotitalo-lehti on julkaissut neljä videota ajankohtaisista taloyhtiön elämää käsittelevistä aiheista. Jokaisessa videossa käsitellään taloyhtiön arkea hauskasti ja asiantuntevasti. Videot täydentävät Kotitalo-lehteä ja tarjoavat hyötytietoa jokaiselle asukkaalle.

Kotitalon videoissa pohditaan muun muassa, miten taloyhtiö voi ennakoida paremmin asumiskustannuksia sekä miksi taloyhtiön kannattaa järjestää pyörävarastotalkoot. Videot ovat tehokas lisä asukasviestintään, sillä hyvä viestintä taloyhtiössä lisää isännöinnin, hallituksen ja asukkaiden keskinäistä ymmärrystä ja vähentää väärinkäsityksistä johtuvia riitoja.

Katso Kotitalo-lehden videot:

Syksyn aikana ilmestyy 4 uutta videota. Keskustelua videoista käydään Pihaparlamentti-blogissa www.pihaparlamentti.fi

Uusin video julkaistaan 8 kertaa vuodessa ilmestyvän Kuulumisia Kotitalosta -kirjeen mukana. Tilaa maksuton Kuulumisia Kotitalosta -kirje sähköpostiisi. Ilmoita sähköpostiosoitteesi tilaajapalveluun: tilaukset@kotitalolehti.fi.

Kotitalo-lehti, päätoimittaja Marjut Joensuu, puh. 040 500 2828

Kotitalo-lehti on 8 kertaa vuodessa ilmestyvä tuhti tietopaketti taloyhtiön päättäjille. Lehti tarjoaa käytännön eväitä taloyhtiön arjen sujuvuuden, asumisviihtyvyyden ja arvon kehittämiseksi.

Isännöintialalla toimii 2500 isännöitsijää ja yhteensä 5000 asiantuntijaa.