Pelastussuunnitelma voi pelastaa palokuolemalta

- Kuka vastaa taloyhtiön turvallisuusjärjestelyistä?
- Mikä on pelastussuunnitelma?
- Kuka vastaa asunnon palovaroittimen toiminnasta?

Tulipaloissa menehtyy noin 90 henkilöä vuodessa. Asuntopalojen ehkäisemisessä taloyhtiön pelastussuunnittelu on avainroolissa. - Isännöinti ja taloyhtiön hallitus huolehtivat siitä, että turvallisuusjärjestelyt ovat kunnossa ja pelastussuunnitelma on tehty. Jokaisen asukkaan vastuulla on tutustua pelastussuunnitelmaan, summaa Isännöintiliton lakiasiantuntija OTM Marina Furuhjelm.

Lue koko tiedote verkossa: http://www.isannointiliitto.fi/medialle/isannointiliitontiedotteet/30503.aspx

Tilläggsinformation även på svenska

Isännöintiliitto, lakiasiantuntija, OTM Marina Furuhjelm, puh. 050 597 5976

Käytännön kokemuksia osaavat kertoa isännöinnin paikalliset asiantuntijat eri puolilla maata: www.isannointiliitto.fi/paikallisetasiantuntijat