Vuoto viimeinen niitti putkiremontin käynnistämiseen

- Mikä on tyypillisin syy aloittaa putkiremontti?
- Kuinka paljon putkistojen kuntotutkimuksia tehdään?
- Mitkä asiat vaikuttavat putkiremontin toteutusajankohtaan?

Putkiremonttia varten tehdään aiempaa enemmän tutkimuksia, mutta remonttiin ryhdytään usein vasta, kun jätevedet ovat jo lattialla. Tulokset selviävät Isännöintiliiton putkiremonttibarometrista 2012. - Putkistojen kuntoa kannattaa seurata ja tutkia hyvissä ajoin. Isännöinti auttaa hallitusta ja yhtiökokousta tekemään putkiremonttiin liittyviä päätöksiä, sanoo Isännöintiliiton kehityspäällikkö Heikki Kauranen.

Lue koko tiedote verkossa: http://www.isannointiliitto.fi/medialle/isannointiliitontiedotteet/30471.aspx

Tutkimusraportti: http://www.isannointiliitto.fi/attachements/2012-11-27T08-20-5661.pdf

Isännöintiliitto, kehityspäällikkö Heikki Kauranen, puh. 0400 805 421
Promenade Research Oy, tutkimusjohtaja Pekka Harjunkoski, puh. 050 599 0079

Käytännön kokemuksia osaavat kertoa isännöinnin paikalliset asiantuntijat eri puolilla maata: www.isannointiliitto.fi/paikallisetasiantuntijat

Aiempien vuosien Isännöintiliiton putkiremonttibarometrit: http://www.isannointiliitto.fi/medialle/tutkimukset/putkiremonttibarometrit/

Putkiremontti-työkirja, tilaa näytekappale: minna.kivinen@isannointiliitto.fi

Asunto-osakeyhtiöissä on miljoona kotia ja 2 miljoonaa asukasta.
Isännöintialalla toimii 2500 isännöitsijää ja yhteensä 5000 asiantuntijaa.)

Isännöinti auttaa hallitusta ja yhtiökokousta tekemään putkiremonttiin liittyviä päätöksiä.
Kehityspäällikkö Heikki Kauranen
Viimeistään, kun talo lähestyy 40 vuoden ikää, kannattaa perusteellisesti tutkituttaa putkistojen kunto.
Kehityspäällikkö Heikki Kauranen