HAAGAN PUTKI OY ISS:N OMISTUKSEEN

LEHDISTÖTIEDOTE 1.3.2004 HAAGAN PUTKI OY ISS:N OMISTUKSEEN ISS Tekniset Palvelut Oy on ostanut Haagan Putki Oy:n koko osakekannan. Kaupan myötä ISS vahvistaa talotekniikka- ja kiinteistökorjauspalveluitaan. Haagan Putki Oy on pääkaupunkiseudulla toimiva, LVI-huoltopalveluihin erikoistunut yritys. LVI-huollon ja vesi- ja viemärisaneerauksen lisäksi yritys tarjoaa 24 tunnin päivystyspalvelua. Yhtiön liikevaihto oli viimeksi päättyneellä tilikaudella 3,1 miljoonaa euroa ja henkilökunnan määrä on 30. Henkilökunta siirtyy ISS:n palvelukseen. Sopimukset ja toiminta jatkuvat keskeytyksettä. " ISS Tekniset Palvelut tarjoaa kiinteistökorjaus-, sähkö-, IV-huolto-, turvallisuus- ja valvomopalveluja osana ISS:n kiinteistö-ja toimitilapalveluja. Haagan Putken laadukas toiminta, tekninen osaaminen ja kattavat palvelutuotteet, täydentävät ISS:n teknisten palvelujen tarjontaa ja mahdollistaa asiakkaillemme monipuolisten, luotettavien ja joustavien kiinteistöpalvelujen tarjoamisen. Kaupan myötä ISS:n rooli pääkaupunkiseudun kiinteistöpalvelujen tuottajana vahvistuu ja monipuolistuu edelleen", kertoo ISS:n toimitusjohtaja Matti Kyytsönen. Lisätietoja asiasta antavat ISS Suomi Oy, toimitusjohtaja Matti Kyytsönen, puh. 0205 151 330 ISS Tekniset palvelut, liiketoimintayksikön johtaja Pekka Salokangas, puh. 0205 150 600 Haagan Putki Oy, toimitusjohtaja Ari Uuksulainen, puh. 477 4600 ISS tarjoaa tehokkaan ratkaisun kiinteistön kaikkiin rakennuttamis-, ylläpito- ja palvelutarpeisiin. Henkilöstöravintolasta kiinteistön teknisiin palveluihin. ISS:ssä työskentelee 6.700 ammattilaista ja yrityksen toiminta kattaa koko maan. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS -konsernia. Lisätietoja ISS:stä: www.iss.fi ISS:n viestintä: Eve Jussila, puh. 0205 151 362, eve.jussila@iss.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/01/20040301BIT00560/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/01/20040301BIT00560/wkr0002.pdf