ISS KASVATTAA KIINTEISTÖPALVELUJAAN IISALMESSA

ISS KASVATTAA KIINTEISTÖPALVELUJAAN IISALMESSA ISS Suomi Oy on ostanut Ylä-Savon Talohuolto Oy:n liiketoiminnat. Iisalmen alueella toimivan Ylä-Savon Talohuolto Oy:n liiketoiminta täydentää ISS:n kiinteistöpalvelukokonaisuutta ja kauppa mahdollistaa laajojen kiinteistöpalvelu- ja kokonaispalveluratkaisujen tarjoamisen alueen asiakkaille. Ylä-Savon Talohuolto Oy on kiinteistönhuoltoon keskittyvä yritys. Yrityksen palveluksessa on 10 henkilöä, jotka siirtyvät ISS:n palvelukseen ns. vanhoina työntekijöinä. Yrityksen sopimukset ja toiminta jatkuvat keskeytyksettä ja toiminta organisoidaan osaksi ISS:n Itä-Suomen palveluorganisaatiota. ISS Palvelut on kiinteistö- ja toimitilapalveluihin erikoistunut palvelualan yritys. ISS:ssä työskentelee 6700 henkilöä ja yrityksen liikevaihto vuonna 2003 oli 205 MEUR. Lisätietoja asiasta antavat: ISS Palvelut, palvelujohtaja Osmo Kinnunen, puh. 0400 796 094 Ylä-Savon Talohuolto Oy, toimitusjohtaja Onni Piippo, puh. 044 560 3667 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/03/20040603BIT00070/wkr0001.pdf