ISS:LLE MTH-PALVELUN LIIKETOIMINNAT MIKKELISSÄ

ISS:LLE MTH-PALVELUN LIIKETOIMINNAT MIKKELISSÄ ISS Suomi Oy on ostanut MTH-Palvelu Oy:n liiketoiminnat. Mikkelin alueella toimivan MTH-Palvelun liiketoiminta täydentää ISS:n kiinteistönhuollon ja siivouksen palveluvalikoimaa. MTH-Palvelu Oy on kiinteistönhuoltoon ja siivouspalveluihin erikoistunut yritys. Yrityksen palveluksessa on 26 henkilöä, jotka siirtyvät ISS:n palvelukseen ns. vanhoina työntekijöinä. Yrityksen sopimukset ja toiminta jatkuvat keskeytyksettä ja toiminta organisoidaan osaksi ISS:n Keski-Suomen palveluorganisaatiota. ISS Palvelut on kiinteistö- ja toimitilapalveluihin erikoistunut palvelualan yritys. ISS:ssä työskentelee 6500 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2002 oli 185 MEUR. Lisätietoja asiasta antavat: ISS Palvelut, palvelujohtaja Sirpa Särkkä, puh. 0205 153 776 MTH-Palvelu Oy, toimitusjohtaja Markku Laitinen, puh. 050 526 8503 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/02/20040102BIT00030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/02/20040102BIT00030/wkr0002.pdf